وبلاگ
جامعه روحانیت مبارز: مردم ایران در روز 22 بهمن تداوم سرافرازی را نشان خواهند داد

جامعه روحانیت مبارز: مردم ایران در روز 22 بهمن تداوم سرافرازی را نشان خواهند داد

جامعه روحانیت مبارز: مردم ایران در روز 22 بهمن تداوم سرافرازی را نشان خواهند داد

جامعه روحانیت مبارز اعلام کرد: مردم ایران در روز شکوه، عزت و آزادی «22 بهمن» و برای چهل و پنجمین بار با حضور گسترده خود نشان خواهند داد که به حول و قوه الهی تاریخ پیروزی و سرافرازی تداوم خواهد داشت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جامعه روحانیت مبارز در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محمد رسول‌الله والذین معه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم «سوره فتح آیه29»

خداوند اراده فرموده مکتب او بر همه ادیان و مکاتب برتری یابد و این فتح و پیروزی را در بزرگراه ایستادگی، صلابت و قاطعیت در برابر دشمنان، بدخواهان و منحرفان و از سوی دیگر ملاطفت، محبت و همراهی و پیوند با مؤمنان، خوبان و ملت اسلام هدایت فرموده است.

بعثت پیامبر خاتم (ص) مبارک باد. بعثتی که پیوسته در حال تکرار است تا حق پویان مسیر حق‌پرستی و حق‌خواهی را آشکار و حاکم کنند، مؤمنان را عزیز، مظلومین را رها و فرودستان را گرامی دارند.

مردم مؤمن، فهیم و شریف ایران با برپایی انقلابی بزرگ، بعثتی دیگر به پا کردند و در طی 45 سال با تمام توان و با همبستگی ملی از آرمان و منافع خود دفاع نموده و در برابر زیاده‌خواهان و زورگویان ایستادند و الگویی برای دیگر مردمان در رنج، ستم و تحقیر شدند.

حوادث این روزهای فلسطین و غزه، گواه روشنی از ظلم به انسانیت و حاکمیت توحش و ددمنشی است و ایرانیان سرافراز با صبری ستودنی و مبارزه‌ای مستمر و هوشمندی فراتاریخی، دروغ بزرگ تمدن رسوای حاکم را آشکار کردند و امروز جهانیان همصدا با مردم ایران به دفاع از مظلومیت فلسطین فریاد می‌کشند.

مردم قهرمان ما در این راه سختی‌های فراوانی را تحمل کرده است. جنگ، تحریم، فشارهای پی در پی اقتصادی و سیاسی و هر از چند گاهی مشاهده جنایات تروریستی آدمکشان که چندی پیش در کرمان و در سالروز شهادت قهرمان ملی شهید سلیمانی با آن روبه‌رو شدند.

ملت شریف ایران نشان داده است در طول تاریخ، تمدن خود را با ایمان به خدا و فرهنگ غنی، همبستگی عمیق، ایثار، دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر متجاوزین و ظالمین برپا کرده است و اینک نیز صفحات نوینی از تاریخ طلایی خود را رقم می‌زند. درود بر شما و سلام و رحمت الهی نثار شما باد.

و اکنون در روز شکوه، عزت و آزادی «22 بهمن» و برای چهل و پنجمین بار با حضور گسترده خود نشان خواهند داد بحول و قوه الهی تاریخ پیروزی و سرافرازی تداوم خواهد داشت.

و در آینده نزدیک «یازدهم اسفند» و در روز سرنوشت و تقویت، تثبیت و تحول و اصلاح نظام سیاسی و اجرایی همه در پای صندوق‌های رأی از حق تعیین سرنوشت خود دفاع و وظیفه خویش را در انتخاب شایستگان ادا خواهند کرد که چنین باد.

خداوندا بر ملت ما الطاف خود را بیش از پیش ارزانی‌دار، آنان را پیروز و سربلندساز، امام و شهیدانمان را خشنود و خدمتگزاران‌مان را توفیق و رهبر عزیزمان را مستدام‌دار.

آمین یا رب‌العالمین

جامعه روحانیت مبارز

19 بهمن 1402

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *