وبلاگ
نماینده مجلس: عدم حضور در انتخابات موجب طمع بیشتر دشمنان به خاک ما می‌شود

نماینده مجلس: عدم حضور در انتخابات موجب طمع بیشتر دشمنان به خاک ما می‌شود

نماینده مجلس: عدم حضور در انتخابات موجب طمع بیشتر دشمنان به خاک ما می‌شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات گفت: باید بدانیم که عدم حضور در انتخابات باعث می‌شود دشمنان طمع بیشتری نسبت به مرز و بوم پیدا کنند.

حجت‌الاسلام سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر کلیایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات پیشرو مبنی بر فرمایشات حضرت آقا به این مهم، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را افزایش می‌دهد حضور گسترده مردم در عرصه‌های مختلف قدرت نظام را در برابر دشمنان و چانه زنی با آنها افزایش می‌دهد.

وی افزود: مشارکت حداکثری باعث وحدت داخلی می‌شود طوریکه این وحدت داخلی حامل پیام حل مشکلات کشور برای همه مسئولین است. در این مشارکت همه گروه‌ها، تشکلات و جریانات سیاسی باید مشارکت کنند و مردم را در چهارچوب و قانون دعوت به انتخابات کنند.

نماینده سنقر کلیایی در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: مشارکت حداکثری نشان از ایستادگی و حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران است و همین امر سبب افزایش قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران خواهد شد. باید بدانیم که عدم حضور در انتخابات باعث می‌شود دشمنان طمع بیشتری نسبت به مرز و بوم پیدا کنند و هزینه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران افزایش یابد.

حجت‌الاسلام حسینی کیا بیان کرد: مشارکت حداکثری باعث انتخاب اصلح‌تر می شود یعنی مدیرانی که کارایی ندارند کنار گذاشته خواهند شد. در حقیقت مردم انتخاب کننده مسیر سرنوشت خود خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان و شبکه‌های آنها در تلاش هستند که شور انتخاباتی کشور ما را کمرنگ نشان دهند، گفت: رسانه‌های بیگانه از دشمنان پول دریافت می‌کنند که بر علیه کشور ما حرف بزنند. هزینه‌های اینگونه رسانه‌ها را سرویس‌های جاسوسی تأمین می‌کنند. آن چیزی که برای ما رسالت است پای نظام بودن و حمایت از آن داشتن است.

نماینده سنقر کلیایی در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: برای این نظام مردم زیادی از جان و مال خود گذشتند حتی فرزندان خود را در راه آبادانی و ایستادگی این نظام از دست دادند قطعاً مردم ما نسبت به این سختی‌ها آگاه هستند.

حجت‌الاسلام حسینی کیا اظهار کرد: ایستادگی مردم برای نظام به معنای آن نیست که مردم مشکلاتشان را بیان نکنند اتفاقاً مردم باید مشکلاتشان را مطرح کنند و برای حل مشکلات در مشارکت حداکثری نیز شرکت کنند و با انتخاب آگاهانه درصدد رفع مشکلات همگی با هم اقدام کنیم.

وی خاطر نشان کرد: مردم ایران، نظام، انقلاب و ولایت آن را قبول دارند و با همه سختی‌ها کنار آمدند. اصل نظام را قبول دارند. با مشارکت حداکثری در انتخابات پیشرو مسیر نو را برای کشور خود ایجاد کنند.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *