وبلاگ
معرفی بهترین وام های با میانگین حساب و شرایط دریافت آن

معرفی بهترین وام های با میانگین حساب و شرایط دریافت آن

چقدر وام با میانگین حساب می‌دهند؟

در این مدل وام که بانکی‌ها به آن «فرصت مسدودی وام» هم می‌گویند، مقدار وامی که متقاضی می‌گیرد، رابطه مستقیم با دو چیز دارد: مقدار سپرده‌ای که در بانک گذاشته‌اید و زمانی که پول توی حساب‌تان باقی مانده است. با یک مثال موضوع بهترین وام با میانگین حساب را روشن‌تر می‌کنیم. برای مثال ۱۰۰میلیون تومان در بانک سپرده‌گذاری کرده‌اید. بانک هم تا سقف ۹۰میلیون تومان به شما وام می‌دهد. سود سپرده بانکی در این طرح‌های تسهیلاتی به سپرده شما تعلق نمی‌گیرد و سود وامی که باید به بانک بپردازید هم قرض الحسنه محاسبه شده و بین ۲ تا ۴درصد است. هر چند سود ۴درصدی معمولا تا ۱۰درصد محاسبه می‌شود و هر قدر مدت زمان بازپرداخت بیشتری را انتخاب کنید، درصد سود پرداختی به بانک هم بالاتر می‌رود.

چطور بیشترین وام را بگیریم؟

مقدار وام با میانگین حساب یا همان وام با معدل حساب، با مدت زمانی که پول را داخل حساب بانکی نگه می‌دارید، نسبت مستقیم دارد. بانک‌ها برای ارائه وام از وام‌گیرنده می‌خواهند حداقل یک و حداکثر ۱۲ ماه پول را داخل حساب باقی بگذارند. پس هر قدر مدت زمان بیشتری پولتان توی حساب بماند، درصد بالاتری وام خواهید گرفت. بالاترین سقف ضریب برابری وام را هم بانک ملت در طرح شایان به مشتریانش می دهد که تا ۵برابر مبلغ سپرده‌گذاری به متقاضی وام می‌دهد (البته با سود ۱۸درصدی). برخی بانک‌ها هم به جای وام با مبلغ بالاتر، در ازای مدت زمان بیشتر سپرده‌گذاری و میانگین حساب بالاتر، تعداد اقساط را بیشتر و سود وام را کمتر محاسبه می‌کنند. در این شرایط به ازای هر مبلغ سپرده‌گذاری، نهایتا ۱۰۰درصد مبلغ را وام می‌دهند و به جایش تعداد اقساط ۳۶ تا ۶۰ ماه خواهد بود.

معرفی ۵ وام آنلاین فوری بدون ضامن

وام با میانگین حساب به درد چه کسانی می‌خورد؟

طبیعی است که هم سرمایه‌تان را باید چند ماه تا یکسال بدون سود در بانک بگذارید، هم سود وام براساس سپرده کم نیست و برخلاف شعار وام قرض‌الحسنه، باید چیزی حدود ۱۰ تا ۱۵درصد هم سود به بانک بدهید. پس اگر برنامه خاصی برای پول وام ندارید یا قصد خرید کالای غیرضروری را دارید، گرفتن وام با سپرده انتخاب خوبی نیست. اما مثلا اگر قصد خرید خودرو را دارید و برای این کار پول کم آورده‌اید، بهترین کار گذاشتن سرمایه‌تان در یک حساب بانکی و گرفتن وام و جور کردن باقی پول خرید ماشین از این طریق است.

بهترین وام با میانگین حساب کدام‌ها هستند؟

تقریبا بیشتر بانک‌ها ارائه وام براساس سپرده را در قسمت تسهیلات خود گنجانده‌اند و در قالب طرح‌های مختلفی آن را برای مشتریان خود تبلیغ می‌کنند. اما قبل از اقدام برای گرفتن این نوع تسهیلات، لازم است بدانید کدام بانک‌ها بهترین وام با میانگین حساب را دارند. بهترین شرایط هم یعنی این‌ها: کدام بانک‌ها کمترین مدت زمان برای خواب سپرده را دارند، بیشترین درصد اعطای وام نسبت به اصل سپرده مربوط به کدام طرح بانکی است و کمترین سود در این نوع وام‌ها مربوط به کدام طرح‌های بانکی است. ما برای شما این کار را کرده‌ایم و اگر قصد گرفتن وام با میانگین حساب یا فرصت مسدودی حساب یا ضریب برابری تسهیلات را دارید، در اینجا 5 نمونه از بهترین وام با میانگین حساب را به‌ةان معرفی کرده‌ایم:

بانک سپه: طرح امید نگین

طرح امید نگین بانک سپه، جزو طرح‌هایی به حساب می‌آید که براساس ضریب برابری تسهیلات یا وام به مشتریانش وام می‌دهد. حداقل مدت زمانی که باید سپرده‌تان داخل بانک بماند، یک ماه است. در طرح امید بانک سپه اگر یکسال پول‌تان را داخل حساب نگه دارید، تا ۳۰۰درصد مبلغ سپرده امکان گرفتن وام خواهید داشت. سقف مدت زمان بازپرداخت وام ۶۰ماهه و سود وام ۲درصد است.

سقف وام: ۳۰۰میلیون تومان

بانک ملی: طرح مهربانی

وام مهربانی بانک ملی، طرح وام‌ با میانگین حساب این بانک است. طرح مهربانی که در ماه‌های اخیر تبلیغات زیادی هم حول آن شکل گرفته است، براساس میانگین کارکرد حساب بانکی افراد به آنها تسهیلات می‌دهد. مدت زمانی که پول باید داخل حساب بماند، از یک تا ۱۲ ماه است – هر چقدر مدت زمان بیشتری پول داخل حساب بماند، ضریب برابری بیشتری به سپرده‌تان تعلق می‌گیرد و مبلغ بیشتری وام خواهید گرفت. برای دریافت وام مهربانی که با کارمزد بین ۲ تا ۴درصد داده می‌شود، باید یک ضامن معتبر هم به بانک معرفی کنید. حداکثر ضریب برابری وام هم ۳۷۰درصد به ازای یکسال است. یعنی اگر 10میلیون تومان برای مدت یکسال داخل حساب‌تان باشد، امکان گرفتن وام تا ۳۷میلیون تومان را دارید.

سقف وام: ۳۰۰ میلیون تومان

بانک صادرات: سپاس سپهر

این طرح بانک صادرات هم جزو تسهیلات با میانگین حساب است که تا سه برابر میانگین حساب به شما وام می‌دهد. کف پولی که برای گرفتن وام می‌توانید در این طرح سپرده‌گذاری کنید، ۳۰ میلیون تومان است. البته یادتان باشد هر چقدر درصد ضریب برابری تسهیلات شما بیشتر باشد، باید وام را در اقساط کوتاه‌تری تسویه کنید. مثلا این امکان وجود دارد که با ۱۰ماه خواباندن سپرده، می‌توانید ۶۰ تا ۴۵۰درصد مبلغ سپرده‌تان وام بگیرید. منتها زمان بازپرداخت ۶۰درصد ۳۶ماهه و بازپرداخت ضریب برابری ۴۵۰درصد ۴ماهه است. بانک صادرات این وام را با سود ۴درصد به متقاضیان می‌دهد.

سقف وام: ۳۰۰ میلیون تومان

بانک سینا: طرح آفتاب

بین تمام وام‌های بانکی با میانگین حساب، طرح آفتاب بانک سینا بدون سود داده می‌شود. یعنی غیر از هزینه ۱۰۰هزار تومانی تشکیل پرونده، بابت وام هیچ سودی از وام‌گیرنده گرفته نمی‌شود. البته برای گرفتن این وام نیاز به یک ضامن معتبر دارید و زمان بازپرداخت وام هم ۴۸ماهه خواهد بود. سقف ضریب برابری تسهیلات نسبت به مبلغ سپرده در این طرح هم ۱۵۰درصد است. یعنی هر مبلغی پول داخل حساب بانک سینا بگذارید، بعد از یکسال ۱.۵برابر آن وام می‌گیرید.

سقف وام: ۳۰۰ میلیون تومان

بانک سرمایه: طرح نسیم

اگر قصد گرفتن وام با میانگین حساب در بانک سینا را دارید، پول‌تان حداقل باید ۳ماه داخل حساب بماند. طرح نسیم با سود ۴درصد به مشتریان داده می‌شود و حداکثر زمان بازپرداخت اقساط آن هم ۴۸ماهه خواهد بود که برای پرداخت وام در این تعداد اقساط باید یکسال پول‌تان داخل حساب بماند.

سقف وام: ۳۰۰ میلیون تومان

The post معرفی بهترین وام های با میانگین حساب و شرایط دریافت آن appeared first on رده Rade.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *