وبلاگ
قالیباف درگذشت آیت‌الله نمازی را تسلیت گفت

قالیباف درگذشت آیت‌الله نمازی را تسلیت گفت

قالیباف درگذشت آیت‌الله نمازی را تسلیت گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت آیت‌الله حاج شیخ‌ عبدالنبی نمازی عضو مجلس‌ خبرگان رهبری و از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه ‌قم را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت آیت‌الله حاج شیخ‌ عبدالنبی نمازی، عضو مجلس‌ خبرگان رهبری و از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه ‌قم را تسلیت گفت.

متن پیام قالیباف به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

ارتحال عالم فاضل و روحانی وارسته، آیت‌الله حاج شیخ‌ عبدالنبی نمازی، عضو مجلس‌ خبرگان رهبری و از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه ‌قم موجب تأسف و تأثر شد.

این فقیه پارسا و مهذب از مبارزان دوران نهضت‌ اسلامی بودند که علی‌رغم دستگیری، تلاش چشمگیری در روشنگری مردم داشتند و پس از پیروزی انقلاب با حضور فعال در جبهه‌ها در دوران‌ دفاع مقدس و خدمتگزاری در عرصه‌های ترویج شعائر مذهبی، معارف‌ دینی ‌و همچنین به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه سابق کاشان و مسئولیت‌های قضایی، خدمات شایان و کارنامه ارزشمندی از خویش برجای گذاشتند.

ضمن عرض تسلیت به روحانیت و حوزه‌های محترم علمیه، مردم شریف استان بوشهر و بیت معزز، علو درجات و رضوان‌ الهی برای این روحانی جلیل‌القدر و صبر و اجر برای بازماندگان از درگاه خداوند رحمان مسألت می‌کنم.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *