وبلاگ
رونمایی از پوستر و تابلو سرود «آیینه خورشید» در ستاد نیروی هوایی ارتش

رونمایی از پوستر و تابلو سرود «آیینه خورشید» در ستاد نیروی هوایی ارتش

رونمایی از پوستر و تابلوی سرود «آیینه خورشید» در ستاد نیروی هوایی ارتش

با حضور فرماندهان نیروی هوایی و دریایی ارتش، آهنگ، پوستر و تابلو سرود « آیینه خورشید در ستاد نیروی هوایی ارتش رونمایی و در حرم مطهر حضرت امام راحل(ره) به نمایش در آمد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آهنگ، پوستر و تابلوی سرود « آیینه خورشید» با سازبندی و تنظیم ایرانی در قالب نماهنگی ظهر امروز ( چهارشنبه، 18 بهمن)‌ در ستاد نیروی هوایی ارتش رونمایی و برای اولین بار در مراسم نثار گل و تجدید میثاق فرماندهی و تعدادی از فرماندهان نیروی هوایی با امام راحل حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) به نمایش در آمد.

این مراسم در آستانه روز ۱۹ بهمن و تقارن این روز تاریخی با مبعثت پیامبر اکرم (ص) و با حضور امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش و حجت الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا انجام گرفت.

سرود «آیینه خورشید» با شعری از مهدی خادمیان و آهنگسازی افشار حشمتیان در دستگاه شوشتری و چهارگاه و با تنظیم نظامی در دیدار و تجدید بیعت کارکنان نیروی هوایی ارتش در شانزدهم بهمن ماه سال جاری توسط گروه رزم نواز این نیرو اجرا و مورد تحسین رهبر معظم انقلاب قرار گرفت.

این سرود با نگاهی به مبعث حضرت خاتم الانبیا (ص) به دنیازدگی های پس از مبعث و دلبستن مردم به قدرت های پوشالی و با اشاره به نهضت حضرت امام و رهایی از بند خودباختگی و وابستگی ها، به عزم و اراده ملت بزرگ ایران برای زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر ارواحنا فداه تحت لوای اسلام ناب محمدی در گام دوم انقلاب و در مسیر تمدن سازی اسلامی پرداخته است.

در این مراسم دریادار سید محمود موسوی معاون عملیات ارتش، امیر خلبان مهدی هادیان جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر خلبان علی‌اکبر طالب زاده معاون هماهنگ کننده نهاجا و جمعی از فرماندهان و مسئولین نیروی هوایی حضور داشتند.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *