درباره تورهای مسافرتی آنتالیا چه می‌دانید؟

اگر هدفتان از سفر، تفریح و استراحت است تور آنتالیا بهترین گزینه برای شما می‌باشد. این شهر به دلیل تفریح در سواحل یا پارک‌های آبی، کلاب‌های شاد ورستوران‌های ۲۴ ساعته، اقامت در هتل‌های ۵ ستاره یا لوکس و بازدید از مکان‌های تاریخی باعث شده است که مسافران زیادی به آن سفر کنند. تورهای مسافرتی آنتالیا-ترکیه به دلیل عدم نیاز به ویزا و به دلیل مسافت کم بین ایرانیان محبوبیت بیشتری دارد. سفر به این شهر ویژگی خاص و منحصر به فرد خودش را دارد؛ و بیشتر از اینکه برای گشت و گذار و ماجراجویی باشد برای تفریح و استراحت مناسب است؛ و اینکه اصلی‌ترین ویژگی تور آنتالیا عید اقامت در هتل‌های لوکس و مدرن آن می‌باشد.

اینکه برای سفر خود تور هوایی ترکی یا ایرانی انتخاب کنید خیلی مهم است. اگر ترجیح می‌دهید با ایرلاین داخلی به آنتالیا سفر کنید، در فرودگاه این شهر فرود نمی‌‌آیید، بلکه یا باید به فرودگاه دنیزلی و یا اسپارتا بروید که به این شکل هرچند امکان دارد هزینه تور آنتالیا کمی ارزان تر باشد، اما از هر دو فروگاه باید ۳ الی ۴ساعت زمینی طی کنید تا به هتل برسید! اما اگر تور آنتالیا تورکیش را خریداری کنید، هرچند هزینه زیاد می‌شود، اما بدون دردسر به آنتالیا می‌رسید. در آخر باید بدانید تور رفت و برگشت آنتالیا یک هفته‌ای بسته می‌شود؛ یعنی تورهایی که روز چهارشنبه می‌روند روز چهارشنبه هفته بعد بر می‌گردند. ۶ یا ۷ روز مدت اقامت در تور آنتالیا می‌باشد. اگر شما تورهای آنتالیا را ایرانی یا ترکی بگیرید باید ۶ یا ۷ روز در آنتالیا بمانید. خیلی از مسافران تصور می‌کنند که اگر تور آنتالیا را زمینی خریداری کنند، کل زمان در اتوبوس را خوش‌گذرانی می‌کنند و وقتی که برگردند کلی خاطره برایشان به جا می‌ماند، اما باید بدانید که از تهران تا آنتالیا ۳۰ ساعت مسافت می‌باشد و این تور در تمام سال برگزار نمی‌شود و فقط در تابستان که یک فصل توریستی می‌باشد، بعضی مواقع این تور ارائه می‌شود. پس بدانید بلیط تهران-آنتالیا فقط در تابستان به فروش می‌رسد و معمولا تورهای آنتالیا زمینی فقط در ایام نوروز و تابستان به فروش می‌رسند؛ و به دلیل ارزان بودن و با کیفیت بودن تور و تجربه‌ای که مسافران در این تور دارند، زمان فروش مسافر خاص خودش را دارد.

قیمت تور آنتالیا

نرخ تور آنتالیا به صورت هوایی و زمینی براساس قیمت بلیط هواپیما، پرواز ایرانی (قشم ایر، ایران ایر و ماهان) و پرواز خارجی (ترکیش ایرلاین، قطر ایرویز و امارات) به مقصد شهر آنتالیا و قیمت هتل رزرو شده در آن متفاوت و متغییر می باشد؛ علاوه بر این دو مورد که گفتیم که تاثیر زیادی روی قیمت تور شما دارد، تعداد روزهایی که اقامت دارید و فصلی که به مسافرت رفته‌اید می‌توانند در قیمت‌ها تغییر چشمگیری بدهند. یکی از ارزان‌ترین تورهای خارجی، تور آنتالیا با تمام جذابیتش می‌باشد، این هزینه برای پروازهای ایرانی و هتل سه ستاره می‌باشد و اگر بخواهید سراغ هتل‌های پنج ستاره یا پروازهای ترک بروید باید بودجه زیادی داشته باشید.

با مدیریت هزینه هتل و پرواز می‌توانید کمترین هزینه را برای سفر خود داشته باشید و اینکه برای کاهش هزینه‌ها می‌توانید برای اقامت هاستل‌ها و اقامتگاه‌های اشتراکی آنتالیا را انتخاب کنید. فصل سفر نیز همیشه از فاکتورهای مهم و تعیین کننده در قیمت تور آنتالیا بوده است. در فصل‌های سرد یا گرم توریست‌ها کم می‌شوند و شما می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و تور خود را خریداری کنید، چون در آن زمان تورها ارزان‌تر هستند. این را هم بدانید که در لحظه آخر هم توریست کم‌تری پیدا می‌شود و شما می‌توانید تور ارزان خریداری کنید. اگر از هوای مرطوب و گرم بدتان نیاید می‌توانید کمترین تور ارزان تبریز آنتالیا را در بازه زمانی فصل‌های گرم خریداری کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *