وبلاگ
امیر صباحی‌فرد: یگان‌های پدافندی به نسل جدیدی از پهپادها تجهیز می‌شوند

امیر صباحی‌فرد: یگان‌های پدافندی به نسل جدیدی از پهپادها تجهیز می‌شوند

امیر صباحی‌فرد: یگان‌های پدافندی به نسل جدیدی از پهپادها تجهیز می‌شوند

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: یگان‌های پدافندی در آینده نزدیک به نسل جدیدی از پهپادها با مأموریت های مختلف رزمی تجهیز می شوند که توان دفاعی و بازدارندگی کشورمان را چند برابر افزایش می دهد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ظهر امروز از منطقه پدافند هوایی جنوب غرب ارتش بازدید و آمادگی تجهیزاتی و توان دفاعی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در این بازدید اظهار کرد: رشد و ارتقا سامانه های بومی پدافند در دستور کار جدی پدافند هوایی ارتش است و یقینا نقش منحصر به فرد پدافند در دفاع از مرزهای هوایی کشورمان بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به خودکفایی کامل پدافند در زمینه تجهیزات راداری، موشکی و پهپادی، اذعان داشت: پیشرفت فناوری در مجموعه پدافند همگام با دانش روز در حال ارتقا و بهینه شدن است و بخش گسترده ای از این تجهیزات در داخل کشور طراحی و تولید می شود.

امیر صباحی‌فرد بیان کرد: یگان‌های پدافندی در آینده نزدیک به نسل جدیدی از پهپادها با مأموریت های مختلف رزمی تجهیز می شوند که توان دفاعی و بازدارندگی کشورمان را چند برابر افزایش می‌دهد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش انجام مداوم رزمایش‌های متعدد را در آمادگی پدافند حائز اهمیت دانست و گفت: پدافند همواره جلوتر از تهدیدات در حال حرکت است.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *