وبلاگ
رئیس ستاد اربعین: تشکیل قرارگاه مشترک بین ایران و عراق کمک بزرگی به راهپیمایی اربعین دارد

رئیس ستاد اربعین: تشکیل قرارگاه مشترک بین ایران و عراق کمک بزرگی به راهپیمایی اربعین دارد

رئیس ستاد اربعین: تشکیل قرارگاه مشترک بین ایران و عراق کمک بزرگی به راهپیمایی اربعین دارد

رئیس ستاد اربعین گفت: راهپیمایی اربعین جلوه ای از اقتدار جهان اسلام است؛ دشمنان به دنبال تضعیف آن و ما دنبال اقتدار بخشی به این مراسم هستیم و این درسی است که از رهبر انقلاب یاد گرفته ایم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید مجید میراحمدی رئیس ستاد اربعین در نشست هماهنگی ستاد اربعین با حضور مسئولان مربوطه کشور عراق ضمن محکومیت نقض حاکمیت عراق گفت: آمریکایی ها باید بپذیرند که دوران سلطه گری آنها پایان یافته است.

وی از مواضع اسلامی دولت عراق در محکومیت های رژیم صهیونیستی تشکر کرده و اظهار کرد: جبهه مقاومت و اسلام به نزدیکی‌های قله پیروزی رسیده است و انشالله همه باهم پیروزی را در آغوش بگیریم؛ این اقدامات جنایت کارانه نمی‌تواند مانع پیروزی جبهه مقاومت و دولت و ملت های مستقل شود.

میراحمدی افزود: جا دارد در رابطه با اربعین از اقدامات بسیار شایسته و قابل تقدیر دولت و ملت عراق بسیار تشکر کنم.

وی ادامه داد: تشکیل قرارگاه مشترک اربعین بین ایران و عراق کمک بزرگی به راهپیمایی اربعین دارد.

رئیس ستاد اربعین تصریح کرد: راهپیمایی اربعین جلوه ای از اقتدار جهان اسلام است؛ دشمنان به دنبال تضعیف آن و ما دنبال اقتدار بخشی به این مراسم هستیم و این درسی است که از رهبر انقلاب یاد گرفته ایم.

گفتنی است 36 موضوع در توافق نامه بین کشور ایران و عراق مطرح شد که «سعد معن ابراهیم»، رئیس هیأت اعزامی عراق در نشست خبری بعد از این نشست، گفت: جلسه‌‌ گذشته این نشست در بغداد برگزار شد که نکات جلسه قبل دوباره در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت که در اکثر این نکات و موضوعات با یکدیگر اتفاق نظر داریم.

وی افزود: امروز زیارت امام کاظم (ع) با موفقیت به پایان رسید که دومین زیارت از نظر تعداد در کشور عراق است.

همچنین در ادامه این نشست «عمر واحدی» عضو هیأت اعزامی از عراق، ادامه داد: دولت عراق و نخست وزیر این کشور، کمیته عالی جهت زیارت‌های میلیونی را تشکیل داده‌اند که این کمیته همیشه برای خدمت‌رسانی به زوّار آمادگی دارد؛ همچنین کمیته دیگری برای بحث‌های امنیتی وجود دارد که این کمیته با ریاست مقامات ارشد عراق بوده و فقط مخصوص اربعین است.

عمر واحدی تصریح کرد: سازمان گذرگاه‌های مرزی نیز به‌صورت شبانه‌روز در حال خدمت به زوّار و تسهیل ورود کالاها است.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *