وبلاگ
دعوت جامعه اسلامی مهندسین از مردم ایران برای حضور پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دعوت جامعه اسلامی مهندسین از مردم ایران برای حضور پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دعوت جامعه اسلامی مهندسین از مردم ایران برای حضور پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن

جامعه اسلامی مهندسین در بیانیه‌ای بمناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن از همه مردم ایران برای حضور در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن ماه دعوت کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران در آستانه برگزاری جشن چهل و پنجمین سالگرد انقلاب پرشکوه اسلامی خویش است. بزرگداشت این رویداد مهم در عصر حاضر در حالیست که بسیاری از دشمنان این مرز و بوم همواره می گویند زمستان دیگری را انقلاب اسلامی نخواهد دید اما در سایه سار لطف خدا و در حصن حصین خون شهدا، این ملت بزرگ با وحدت و یکپارچگی و در ظل زعامت مردی از سلاله سادات، به پیشواز برگزاری جشن پیروزی امسال می رود و زمستان سال 1402 بهاری دیگر را از بزرگداشت حماسه این ملت برخود خواهد دید.

امسال جشن پیروزی انقلاب حال و هوای دیگری دارد. از یک سو طوفان اقصی هیمنه پوشالی صهیونیسم را درهم نوردید و وعده الهی را مبنی بر خواری دشمنان خدا به اثبات رسانید و پرچم پرافتخار مقاومت به علمداری جمهوری اسلامی ایران در منطقه، در خاک به اصطلاح امن رژیم اشغالگر قدس به اهتزاز درآمد و از سویی آنان که پوزه شان در میدان نبرد به دست پرتوان رزمندگان اسلام به خاک مذلت مالیده شد، با به خاک و خون کشیدن مردان و زنان و کودکان بیگناه در فاجعه تروریستی کرمان پنجه به صورت ایران عزیز کشیدند و صد البته که انتقامی بسیار سهمگین تر از جنایت مذبوحانه خود پس خواهند داد. دشمنان این مرز و بوم ثابت کردند که نه فقط از نام سردار مقاومت که حتی از زوار مزار حاج قاسم هم لرزه بر اندامشان می افتد. دنیا مظلومیت ایران، مظلومیت غزه و صبوعیت دشمنان ایران و مقاومت را به چشم دید و آنها که دل آزاده دارند از درنده خویی دشمنان مقاومت به خشم آمدند.

حالا این مردم قهرمان ایران عزیز هستند و آزمونی دیگر… ماه هاست که دشمنان این خطه شیران و دلیران بر طبل تحریم انتخابات می کوبند. از تمام امپراتوری رسانه ای خویش بهره می برند، از انواع و اقسام دروغ ها و تهمت ها ابایی ندارند و لشکر و اذناب خود را برای دور کردن مردم از صندوق انتخابات به کار گرفته اند. اما ملت سرفراز ایران سالهای متمادیست که ثابت کرده اند که هستند بر آن عهد که بستند. سالهاست که ملت ایران راه امام روح الله و شهدای به خون خفته این مرز و بوم را ادامه داده اند. ملت ایران به جهانیان ثابت کرده اند که برای حمایت از رهبر فرزانه خود، حماسه هایی همچون 9دی را رقم زده اند. ملت ایران از تحریم ها و تهدیدها عبور کرده و به سوی قله، امیدوارنه و با ایمان به پیش است.

انتخابات 11 اسفند میدان حضور و حماسه دیگری برای ملت قهرمان ایران است. امام انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای، به درستی مشارکت مردم را سبب استحکام پایه های نظام دانستند و از ابتدای امسال بر موضوع مشارکت مردم در انتخابات تاکید نمودند و همه ارکان کشور را برای زمینه سازی مشارکت بیشتر مردم در انتخابات پیش رو بسیج نمودند و ملت صبور و فهیم ایران را برای حضور حماسی دیگر در انتخابات توصیه نمودند. انتخابات بی شک مظهر ظهور و بروز رای و نظر مردم در تعیین سرنوشت کشور است و آنها که بر تحریم انتخابات تاکید می کنند یقینا نه دلسوز مردم هستند و نه دلسوز ایران و تنها آب به آسیاب دشمن می ریزند.

بنا به آنچه گفته شد و با نگاهی ساده به وضعیت خاص ایران عزیز در این برهه از حیات کشورمان، مشارکت در انتخابات برای هر کسی که عاشق ایران و ایرانیست امری واجب و غیرقابل انکار خواهد بود. امسال پیش از برگزاری انتخابات، آوردگاه دیگری نیز برای ملت ایران آراسته شده و آن هم راهپیمایی عظیم 22 بهمن خواهد بود. دنیا امسال بار دیگر صدای قهرمانانه ملت ایران را در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن خواهد شنید و بر عظمت این ملت بزرگ غبطه خواهد خورد.

جامعه اسلامی مهندسین ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با زنده داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر و امام الشهدا خمینی کبیر رحمت الله علیه ، آحاد ملت بزرگ و قهرمان ایران را به حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور دعوت می کند و پیشاپیش با ارج نهادن به ارزش والای این ملت عظیم الشان، از همه مردم ایران و واجدان شرایط رای دهندگی برای حضور خیره کننده در انتخابات یازدهم اسفندماه دعوت می نماید. باشد که این حضور مقتدرانه بیعتی دوباره با آرمان های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب و نشانه قدرشناسی از شهدای گلگون کفن و جانبازان و آزادگان سرافراز باشد.

جامعه اسلامی مهندسین

بهمن ماه 1402

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *