وبلاگ
دریافت وام فوری و بدون ضامن از صرافی آبان‌تتر

دریافت وام فوری و بدون ضامن از صرافی آبان‌تتر

آبان تتر

دریافت وام از بانک بسیار کلافه‌کننده است. گیر کردن در ترافیک، شلوغی بانک، جستجو برای پیدا کردن چند ضامن و هزاران مشکل دیگر دلایلی هستند که دیگر برای دریافت وام اصلا سمت بانک نروید. پس راه‌حل چیست؟ چه کار باید بکنیم؟ پیشنهاد ما استفاده از سرویس آبان ‌وام از پلتفرم آبان‌تتر است. اما چرا آبان‌تتر؟ به این علت که برای دریافت وام از آبان‌تتر نیازی به چک، سفته، ضامن، گواهی کسر از حقوق و اجاره‌نامه ندارید و در کمتر از یک ساعت می‌توانید به صورت غیرحضوری وام بگیرید. تنها وثیقه مورد نیاز برای دریافت وام، مقدار ارز دیجیتالی است که در حساب‌تان در آبان‌تتر نگه‌داری می‌کنید. پس زودتر دست به کار شوید و فرصت را از دست ندهید!

چرا باید برای دریافت وام آبان تتر را انتخاب کنیم؟

از مزایای دریافت وام از آبان‌تتر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نیازی به ضامن، چک، سفته و گواهی کسر از حقوق نیست.
  • نیازی به پیش پرداخت و کارمزد نقدی نیست.
  • تمامی مراحل به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.
  • پس از تکمیل مراحل، مبلغ وام مورد نظر شما در کمتر از یک ساعت واریز خواهد شد.

مراحل دریافت وام از آبان‌تتر چگونه است؟

برای دریافت وام از آبان‌تتر باید ابتدا حساب کاربری ساخته و احراز هویت کنید. این کار در کمتر از ۳۰ دقیقه قابل انجام است. بعد از احراز هویت بر روی گزینه آبان وام کلیک کنید.

آبان وام آبان‌تتر ۱

صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود. در این صفحه باید مبلغ وام درخواستی، ضمانت موردنظر و مدت بازپرداخت را مشخص کنید. دقت داشته باشید که:

  • حداقل مبلغ هر وام درخواستی 5 میلیون تومان و حداکثر مقدار آن 40 میلیون تومان است. اما نکته جالب توجه این است که می‌توان وام‌های متعددی از آبان‌تتر دریافت کرد. سقف مجموع وام‌های جاری در آبان‌تتر، 150 میلیون تومان است.
  • در حال حاضر می‌توان از ۷ نوع ارز دیجیتال (بیت کوین، اتریوم، تتر، یواس‌دی کوین، دای و دوج کوین) برای ضمانت استفاده کرد. تعداد ارزهای مورد پذیرش برای وثیقه رو به افزایش است و در بخش ضمانت به‌روز می‌شوند.
  • مدت بازپرداخت هم سه ماهه، شش ماهه یا نه ماهه است که می‌توانید یکی از آن‌‌ها را به دلخواه خود انتخاب کنید.

به عنوان مثال، در این‌جا میزان وام درخواستی 10 میلیون تومان، رمزارز بیت کوین برای وثیقه و مدت بازپرداخت را 6 ماهه انتخاب کردیم.

شروع مراحل آبان‌تتر ۲

با کلیک بر روی گزینه شروع، وارد پروسه 4 مرحله‌ای می‌شوید. در مرحله اول باید مشخصات فردی و اطلاعات محل سکونت خود را تکمیل کنید. با وارد کردن کد پستی، آدرس شما به طور خودکار نمایش داده می‌شود. در صورتی که آدرس صحیح بود، بر روی گزینه تایید کلیک کنید.

مشخصات وام گیرنده آبان‌تتر ۳

بعد از کلیک بر روی گزینه تایید، به بخش اطلاعات تماس منتقل می‌شوید. در این قسمت باید اطلاعات تماس خود را وارد کنید. دقت داشته باشید که شماره تلفن وارد شده باید متعلق به کد ملی خودتان باشد. بعد از نوشتن شماره بر روی عبارت دریافت کد کلیک کنید. کد تایید پیامک شده را باید حداکثر تا ۱۲۰ ثانیه در قسمت مربوطه وارد کنید و روی گزینه تایید بزنید.

مدارک هویتی آبان‌تتر ۴

در بخش بعدی باید مدارک هویتی خود را بارگذاری کنید. این مدارک شامل عکس روی کارت ملی هوشمند، عکس پشت کارت ملی هوشمند و تصویر امضای خودتان است. توجه کنید که تصاویر واضح بوده و اعداد روی آن‌ها مشخص باشد. بعد از بارگذاری مدارک، بر روی گزینه تایید کلیک کنید.

بارگذاری مدارک هویتی آبان‌تتر ۵

پس از ارسال مدارک باید کمی منتظر باشید تا مدارک ارسالی شما، تایید شوند. پس از تایید مدارک، روی گزینه ادامه کلیک کنید. در این قسمت صفحه جدیدی برایتان باز می‌شود. نوع ضمانت، مبلغ وام درخواستی و مدت بازپرداخت وام را مطابق با شرایط‌تان وارد کنید.

اطلاعات نهایی آبان‌تتر ۶

اطلاعات نهایی در سمت چپ تصویر قابل مشاهده است. با انتخاب گزینه دریافت وام، درخواست شما بررسی شده و به صفحه وبسایت ونسی جهت امضای قرارداد منتقل می‌شوید. در صفحه جدید می‌توانید انتخاب کنید که مبلغ وام چطور به حساب‌تان منتقل شود.

ضمانت آبان‌تتر ۷

بعد از انتخاب و تکمیل اطلاعات بر روی عبارت مرحله بعد کلیک کنید. در این بخش موجودی و مقدار ضمانت شما نشان داده می‌شود. اگر موجودی کافی دارید، می‌توانید بر روی گزینه مرحله بعد کلیک کنید.

وام درخواستی آبان‌تتر ۸

بعد از طی کردن این مراحل، به مرحله آخر می‌رسید. در این قسمت اطلاعات مربوط به وام درخواستی‌تان نمایش داده می‌شود. بر روی گزینه تایید کلیک کنید.

تایید نهایی آبان‌تتر ۹

پس از کلیک بر روی گزینه تایید، صفحه قرارداد دریافت وام برایتان باز می‌شود. بعد از مطالعه و پذیرش آن و وارد کردن کد ارسالی، امضای قراردادتان نهایی شده و مبلغ وام به حساب‌تان واریز خواهد شد. دریافت وام از آبان‌تتر به همین راحتی است!

سوالات متداول

1.آیا فرآیند دریافت وام شامل هزینه عملیات است؟

بله، هزینه عملیات با توجه به میزان کارمزد، استعلامات و پردازش بانکی محاسبه خواهد شد.

2.چگونه می‌توانیم اقساط خود را پرداخت کنیم؟

بعد از ورود به صفحه‌ی وام‌ها و اقساط، با کلیک بر روی جزئیات هر وام، می‌توانید اقساط مربوط به آن وام را بررسی کرده و نسبت به پرداخت قسط مورد نظر اقدام کنید. البته لازم به ذکر است که یادآوری پرداخت قسط به همراه لینک پرداخت، در موعد قسط مورد نظر برای کاربران ارسال خواهد شد.

3.اگر اقساط خود را در موعد مقرر پرداخت نکنیم چه اتفاقی می‌افتد؟

در صورت عدم پرداخت اقساط در موعد مقرر، به کاربران برای یک بازه یک ماهه (تا سر‌رسید ماه دوم) اجازه داده می‌شود تا اقساط خود را بدون جریمه دیر‌کرد پرداخت کنند. پس از این بازه یک ماهه در صورتی که کاربر اقدام به پرداخت مبلغ قسط خود نکرد، آبان‌تتر با نقد کردن ضمانت، به میزان یک قسط معوق شده، اقدام به پرداخت می‌کند.

4.آیا تغییر قیمت رمزارز ضمانت شده، تاثیری در تعداد یا مبلغ نهایی اقساط تأمین‌کننده دارد؟

خیر، ملاک تعیین مبلغ اقساط، قیمت رمزارز شما در همان مرحله انتخاب نوع ضمانت است.

The post دریافت وام فوری و بدون ضامن از صرافی آبان‌تتر appeared first on رده Rade.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *