وبلاگ
خروج ۲ میلیون و ۷۰۵ هزار زائر ایرانی از کشور برای شرکت در راهپیمایی اربعین

خروج ۲ میلیون و ۷۰۵ هزار زائر ایرانی از کشور برای شرکت در راهپیمایی اربعین

خروج ۲ میلیون و ۷۰۵ هزار زائر ایرانی از کشور برای شرکت در راهپیمایی اربعین

رئیس ستاد مرکزی اربعین با اشاره به حضور گسترده مردم کشورمان در پیاده‌روی اربعین، گفت: تا ساعت ۱۲ ظهر امروز ۲ میلیون و ۷۰۵ هزار زائر ایرانی برای شرکت در راهپیمایی اربعین به عراق سفر کرده اند.

سیدمجید میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به حضور گسترده مردم و عاشقان اباعبدالله الحسین علیه السلام در پیاده روی اربعین گفت: تا ساعت ۱۲ امروز خروج کل زائران ایرانی ۲ میلیون و ۷۰۵ هزار نفر و ورود ایرانی‌ها به کشور نیز تا ساعت ۱۲ ظهر امروز ۷۵۱ هزار نفر بوده است.

وی تاکید کرد: در مجموع نسبت به سال گذشته حدود ۵ درصد تا الان افزایش زائر را داریم و ورود زائران نسبت به سال گذشته تا این زمان ۴۶ درصد افزایش داشته که نشان دهنده یک توازن بسیار خوبی نسبت به رفت و برگشت زائران است.

رئیس ستاد مرکزی اربعین اضافه کرد: مرزهای شش‌گانه ما الان وضعیت خوبی دارند و از هر جهت آمادگی پذیرش زائران را دارند و از هر جهت وضعیت خوبی را شاهد هستیم.

میراحمدی یادآور شد: توصیه بنده با توجه به شناخت چندساله‌ای که از سفرهای اربعین دارم این است که عزیزانی که برای سفر تردید داشتند روز جمعه تا یکشنبه و حتی تا دوشنبه بهترین ایام برای حرکت به سمت عتبات است که در راهپیمایی هم شرکت کنند.

به گزارش فارس، سیدمجید میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین روز گذشته در جمع رانندگان وسایل نقلیه که در ایام اربعین به زائران خدمات رسانی می کنند حضور یافت و با آن‌ها از نزدیک گفت‌و‌گو کرد.

وی، همچنین از مراکز هلال احمر در آن سوی مرز مهران در داخل کشور عراق هم بازدید کرد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *