وبلاگ
تسهیلات‌ جدید ویپاد: سی میلیون وام بدون ضامن و وثیقه و مبتنی بر اعتبارسنجی

تسهیلات‌ جدید ویپاد: سی میلیون وام بدون ضامن و وثیقه و مبتنی بر اعتبارسنجی

ویپاد، ترابانک پاسارگاد شیوه جدیدی از تسهیلات‌ را تا سقف ۳۰ میلیون تومان در فرایندی کاملا آنلاین و بدون ضامن و وثیقه به نام «تسهیلات برآیند» ارائه می‌دهد. کاربران بر اساس دریافت امتیاز در وی‌کلاب (باشگاه مشتریان ویپاد) می‌توانند وام سی میلیون تومانی دریافت کنند.

تسهیلات برآیند براساس امتیازهایی که مشتریان با موجودی روزانه حساب خود کسب کرده‌اند، اهدا می‌شود و شیوه بازپس‌دهی وام در دو بازه زمانی شش و دوازده ماهه قابل انتخاب است. مشتریان به ازای هر ۱۰۰ هزار تومان موجودی حساب در هر روز، ۱ امتیاز در وی‌کلاب دریافت می‌کنند و می‌توانند امتیازهای خود را برای دریافت تسهیلات جمع‌آوری کنند.

بنابراین در این تسهیلات جدید ویپاد، اگر کاربری ۳۰ میلیون تومان را ۴۵ روز در ویپاد نگه دارد، می‌تواند در انتهای ۴۵ روز ، وام سی میلیون تومانی بدون ضامن و وثیقه و در فرایندی کاملا آنلاین دریافت کند. دریافت تسهیلات برآیند مانند تمامی خدمات بانکی ویپاد، کاملا آنلاین و در هر ساعتی از شبانه روز امکان‌پذیر است و از لحظه درخواست تا دریافت تسهیلات برآیند چیزی در حدود 1 دقیقه به‌طول می‌انجامد.

تسهیلات «برآیند» ویپاد اکنون در دسترس همه کاربرانش قرار دارد و علاوه بر این تسهیلات، ویپاد شیوه دیگری نیز به نام تسهیلات پشتوانه دارد و در آن کاربران بر اساس رفتار مالی درون برنامه و شیوه بازپس‌دهی تسهیلات وارد مسیر پلکانی دریافت وام در پله‌های متنوعی از یک تا بیست میلیون تومان می‌شوند. کاربران با شیوه گرفتن وام به‌صورت پلکانی در ویپاد توانسته‌اند ۷ هزار میلیارد تومان دریافت کنند.

The post تسهیلات‌ جدید ویپاد: سی میلیون وام بدون ضامن و وثیقه و مبتنی بر اعتبارسنجی appeared first on رده Rade.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *