وبلاگ
تسلیت سردار غلامرضا سلیمانی در پی درگذشت «جمشید جم»

تسلیت سردار غلامرضا سلیمانی در پی درگذشت «جمشید جم»

تسلیت سردار غلامرضا سلیمانی در پی درگذشت «جمشید جم»

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی درگذشت «جمشید جم» خواننده سرودهای انقلابی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی درگذشت جمشید جم خواننده سرودهای انقلابی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

درگذشت هنرمند بسیجی و انقلابی مرحوم جمشید جم را به جامعه هنرمندان متعهد کشور تسلیت عرض می نمایم و برای خانواده و بازماندگان وی رحمت واسعه الهی مسئلت می‌کنم.

جامعه‌ی هنری کشور؛ گوهری ارزشمند و شایسته را از دست داد. بی‌شک شاگردان و علاقه‌مندان این هنرمند بسیجی، راه او را ادامه خواهند داد.
رحمت و رضوان الهی بر ایشان باد.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین

به گزارش فارس، «جمشید جم» خواننده باسابقه و مطرح موسیقی کشور که با خواندن ترانه به یادماندنی یار دبستانی من صدایش را جاودانه کرد و در خاطره ها ماندگار شد، شامگاه چهارشنبه ۱۱ بهمن در منزل خود درگذشت.

وی متولد اول مرداد ۱۳۳۰ بود و با پیروزی انقلاب اسلامی وارد رادیو شد. او تجارب زیادی در موسیقی و برنامه‌سازی داشت. مجری، نویسنده، سردبیر و تهیه کننده توانای رادیو بود و بیشتر در تولید برنامه های موسیقی محور فعالیت می‌کرد.

از آثار موسیقیایی وی می توان به کاسِتی به نام «پیروزی» که ۱۰ سرود داشت و همه با صدای او بود، اشاره کرد. وی چند سالی هم، در مطبوعات قلم می زد و مقالات فرهنگی هنری و گاهی هم نقد فیلم و تئاتر می نوشت.

مرحوم جم در رادیو تهران برنامه‌ای به نام «سرودها و تارها» داشت که حدود ۱۰ سال پخش شد و سالها نیز مشغول پژوهش در حوزه تاریخ موسیقی بود‌.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *