وبلاگ
بسیج اساتید علم و صنعت: وحدت مسلمانان در موضوع اهانت به قرآن ضرورت دارد

بسیج اساتید علم و صنعت: وحدت مسلمانان در موضوع اهانت به قرآن ضرورت دارد

بسیج اساتید علم و صنعت: وحدت مسلمانان در موضوع اهانت به قرآن ضرورت دارد

بسیج اساتید دانشگاه علم و صنعت ایران با صدور بیانیه ای تاکید کرد: اساتید دانشگاه ‌علم و صنعت‌ ایران ضمن محکومیت شدید اهانت‌ به ساحت قرآن کریم، بر ضرورت وحدت امت اسلامی در پاسداشت حریم اصول و اعتقادات تاکید می ورزد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، بسیج اساتید دانشگاه علم و صنعت ایران با صدور بیانیه ای در محکومیت اهانت به ساحت قرآن کریم تاکید کرد: اساتید دانشگاه ‌علم و صنعت‌ ایران ضمن محکومیت شدید اهانت‌های سلسله‌وار ساحت قرآن کریم، واکنش جدی بخش‌های دیپلماسی کشورهای اسلامی در قبال این بی‌حرمتی به مقدسات را متذکر می‌شود و بر ضرورت وحدت و یک‌صدایی کل امت اسلامی در پاسداشت حریم اصول و اعتقادات و مقدسات با نقش آفرینی سازمان های بین المللی و تشکل های اسلامی تاکید می ورزد.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ (حجر-آیه9)

درافتادن ایادی شیطان با نور وحی و کلام الهی سنت پلید شیطانی است که به گواه تاریخ نتیجه ای جز تجلی بیشترکلام خداوند و انتشار نور آن در عالم نداشته است.

جنایت فرهنگی اخیر در کشورهای غربی از جمله سوئد و دانمارک در اهانت به ساحت قرآن کریم که با حمایت و زمینه سازی دولت آن کشورها رخ داده، دسیسه ای شیطانی است که در سلسله اقدامات کشورهای غربی در ترویج اسلام هراسی و اهانت به شعائر و مقدسات دین مبین اسلام رخ می‌دهد.

قطعا ایادی شیطان فهمیده‌اند که نقطه کانونی در تبیین اسلام ناب، آن چنان که در نامه رهبری به جوانان غربی آمده بود، قرآن کریم است که روشنگر عقل‌ها و هدایت‌‌کننده قلب‌های سلیم در سرتاسر عالم است. غافل از اینکه نور هدایت خداوند با این خباثت‌ها خاموش نشده بلکه جلوه بیشتری خواهد یافت.

اساتید دانشگاه ‌علم و صنعت‌ ایران ضمن محکومیت شدید اهانت‌های سلسله‌وار به ساحت قرآن کریم، واکنش جدی بخش‌های دیپلماسی کشورهای اسلامی در قبال این بی‌حرمتی به مقدسات را متذکر می‌شود و بر ضرورت وحدت و یک‌صدایی کل امت اسلامی در پاسداشت حریم اصول و اعتقادات و مقدسات با نقش آفرینی سازمان های بین المللی و تشکل های اسلامی تاکید می ورزد.

همچنین پیگیری جدی و مؤثر از طرف دولت‌های کشورهای اسلامی و سازمان‌های ذی‌ربط جهت تلاش برای تحویل و محاکمه هتاکان به ساحت مقدسات اسلامی در نظام قضایی کشورهای اسلامی را به عنوان اهرم حقوقی بازدارنده از تکرار چنین حرکات غیرانسانی مطالبه می‌نماید.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *