وبلاگ
ابوشریف: جنگ غزه نبرد امت اسلامی مقابل استعمارگران جهانی است

ابوشریف: جنگ غزه نبرد امت اسلامی مقابل استعمارگران جهانی است

ابوشریف: جنگ غزه نبرد امت اسلامی مقابل استعمارگران جهانی است

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با اشاره به اینکه اکنون فلسطینیان مقابل دید جهانیان سر بریده می‌شوند، گفت: این جنگ فلسطین، مقابل رژیم صهیونیستی نیست، بلکه جنگ امت اسلامی مقابل استعمارگران جهانی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران در تجمع غزه؛مظلوم مقتدر که به همت تشکل سیاسی شریان که در مسجد امام صادق(ع) میدان فلسطین تهران برگزار شد، گفت: امت اسلامی برای مدت طولانی در برابر رژیم صهیونیستی سکوت کرد و همین امر سبب شد که این رژیم غاصب بزرگ شود.

وی افزود: برخی از کشورهای عربی به‌گونه‌ای با این رژیم برخورد کردند که گویی این ظالمان خیال کردند جزئی از این منطقه هستند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با بیان اینکه نتانیاهو بعد از امضای اسلو به دروغ ادعا می‌کند که از سالیان دراز در منطقه فلسطین بوده است، اظهار کرد: مدارک موجود در این مسأله چیز دیگری را نشان داده و علاوه بر این، ضعف امت‌های اسلامی و حمایت‌های آمریکا نیز باعث شد که اسرائیلی‌ها این توهم و دروغ را باور کنند.

ابوشریف تصریح کرد: اگر تلاش‌های جبهه‌های مقاومت و حمایت جمهوری اسلامی ایران نبود، کسی باور نمی‌کرد که این سرزمین متعلق به مردم مظلوم فلسطین است.

وی با اشاره به اینکه اکنون فلسطینیان مقابل دید جهانیان سر بریده می‌شوند، بیان کرد: این جنگ فلسطین مقابل رژیم صهیونیستی نبوده، بلکه جنگ امت اسلامی مقابل استعمارگران جهانی است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران در پایان با تٱکید بر حفظ و پایداری این مقاومت توسط ملت مجاهد فلسطین، گفت: با وجود اینکه بیشتر شهدا زنان و کودکان هستند، اما زبان این مردم مظلوم کمک و یاری خداوند است و نیز آن‌ها منتظر بیداری امت اسلامی بوده تا به یاری مجاهدان فلسطینی بشتابند.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *