وبلاگ
گزارش تفحص از غار علی‌صدر به کمیسیون فرهنگی مجلس ارائه شد

گزارش تفحص از غار علی‌صدر به کمیسیون فرهنگی مجلس ارائه شد

گزارش تفحص از غار علی‌صدر به کمیسیون فرهنگی مجلس ارائه شد

رئیس هیأت تحقیق و تفحص از مجموعه گردشگری غار علی‌صدر، گفت: گزارش تحقیق و تفحص به کمیسیون فرهنگی مجلس ارائه شده که در آن به جزئیاتی درباره پرداختی‌های غیر متعارف توسط شرکت اداره کننده این مجموعه پرداخت.

فتح الله توسلی رئیس هیأت تحقیق و تفحص از مجموعه گردشگری غار علی‌صدر همدان در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: گزارش تحقیق و تفحص از مجموعه گردشگری غار علی‌صدر همدان در 230 صفحه جمع‌بندی و به کمیسیون فرهنگی مجلس ارائه شد.

وی افزود: این گزارش پس از جمع‌بندی در کمیسیون فرهنگی، برای قرائت در صحن به هیأت رئیسه ارسال خواهد شد و نسخه‌هایی از آن برای رسیدگی به قوه قضائیه و کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ارسال می‌شود.

رئیس هیأت تحقیق و تفحص از مجموعه گردشگری غار علی‌صدر همدان در مجلس اظهار داشت: در این گزارش به مواردی همچون پرداختی‌های غیر متعارف توسط شرکت اداره‌کننده مجموعه غار علی‌صدر همدان اشاره شده و جزئیات آن شرح داده شده است.

توسلی خاطرنشان کرد: بر اساس این گزارش شرکت اداره‌کننده غار علی‌صدر همدان ۲۳۰ هکتار زمین دریافت کرده که در آن مجتمع و مجموعه‌های گردشگری احداث و راه‌اندازی کند، اما اعتبارات مربوط به این کار را در جاهای دیگر هزینه کرده و این ۲۳۰ هکتار زمین به حال خود رها شده است.

وی افزود: در جریان انجام تحقیق و تفحص، دستگاه‌هایی با ما همکاری نداشتند که از جمله آنها می‌توان به سازمان حفاظت از محیط زیست و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری اشاره کرد. دستگاه‌هایی همچون صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی همکاری مناسب و مساعدی نداشتند که اسامی این دستگاه‌ها به قوه قضائیه اعلام خواهد شد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *