وبلاگ
پیام تبریک رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به  ورزشکاران قهرمان پاراآسیایی

پیام تبریک رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به ورزشکاران قهرمان پاراآسیایی

پیام تبریک رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به ورزشکاران قهرمان پاراآسیایی

حجت الاسلام والمسلمین موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور پیامی از ورزشکاران قهرمان پاراآسیایی قدردانی کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور پیامی از ورزشکاران قهرمان پارا آسیایی کشور قدردانی کرد.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین موسی‌پور به شرح زیر است:

کسب عنوان نایب قهرمانی در رقابت‌های پارا آسیایی در آوردگاه بزرگ جهانی با عنوان شایسته کاروان ورزشی ' فرزندان ایران' و حرکت تحسین برانگیز انتخاب مادر و دختر شهید الداغی ( شهید غیرت )به عنوان سرپرست معنوی کاروان، حماسه ماندگاری در تاریخ پارا آسیایی و کارنامه ورزش ایران اسلامی به ثبت رساند.

انتخاب ورزشکاران با صلابت در میدان اخلاق و معرفت و دفاع از مظلومیت مردم فلسطین ومحکومیت اقدامات ددمنشانه رژیم منحوس صهیونیستی در کنار سخت کوشی و تلاش وهمت والای شما بویژه حضور زنان پر افتخار ایرانی محترم با حجاب پسندیده و ایستادن در جایگاه دوم جدول مدال‌ها، درخشش بی‌نظیری را به کاروان ورزشی و معنوی ایران اسلامی بخشید که موجب افتخار و مباهات هر ایرانی وفادار و غیرتمند شد.

ضمن حمد و سپاس خداوند متعال به خاطر وجود چنین فرزندان قهرمان و پهلوانان غیوری که شادی، لبخند و غرور را برای ملت ایران به ارمغان آورند آینده‌ای سرشار از امید و روشنی و دوام توفیقات شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *