وبلاگ
مشتریان کدام بانک بیشترین تخفیف بیمه را می‌گیرند؟

مشتریان کدام بانک بیشترین تخفیف بیمه را می‌گیرند؟

خدمات بانکی با پوشش بیمه‌ایگروه بررسی رده: بانک‌ها برای رقابت با یکدیگر باید راهبردها و تاکتیک‌های متفاوتی را دنبال کنند. بزرگ‌ترین مزیت هر بانک برای جلب مشتریان بیشتر، سود بالاتری است که به حساب‌های سپرده مردم می‌دهد. در سال‌های اخیر اما سودهای بانکی از دستورالعمل بانک مرکزی تبعیت می‌کنند و تفاوت زیادی بین سود سپرده بانک‌ها به چشم نمی‌خورد. حداقل سود 18درصد و حداکثر 23درصد که بین تمام بانک‌ها تقریبا مشترک است. برخی دیگر از بانک‌ها هم با ایجاد یا تضمین صندوق سرمایه‌گذاری خاصی و ترکیب بانکداری با بورس در عمل راهکاری برای مشتریان خود برای دریافت سود تضمینی بالای 20 و حتی تا 27درصد فراهم کرده‌اند. اما بانک‌هایی هم هستند که خدمات جانبی و یا طرح‌های ارزش‌افزوده‌ای را برای سپرده‌ها تعریف کرده‌اند. به‌طور مثال بسیاری از بانک‌ها هر یک به‌نوعی بر اساس رسوب و میانگین موجودی سپرده‌ها ممکن است به مشتریان خود وام بدهند و آنکه برخی نیز خدمات ارزش‌افزوده پوشش بیمه‌ای رایگان یا تخفیف‌دار را برای مشتریان در نظر گرفته‌اند.
بانک‌هایی که این خدمات را ارائه می‌کنند با بیمه‌ای تحت مالکیت یا مرتبط با خود که اغلب هم‌نام بانک هم هست خدمات بیمه‌ای به مشتریان خود می‌دهند. این خدمات در بانک‌های مختلف متفاوت است و میزان و موضوع بیمه نیز به شرایط مختلف بستگی دارد. اگرچه در نگاه اول ممکن است که این خدمات خیلی به چشم شما نیاید اما از آن‌ها به‌سادگی هم نگذرید. چون ممکن است با افتتاح یک حساب ساده و بدون داشتن موجودی بتوانید یک تخفیف خوب، به‌طور مثال روی بیمه بدنه خودرو خود دریافت کنید.
به همین بهانه رده به بررسی خدمات بیمه‌ای در بانک‌های مختلف پرداخته است. این گزارش به شما کمک خواهد کرد تا تصویری جامع از خدمات بیمه‌ای مختلفی که می‌توانید در بانک‌های مختلف دریافت کنید به دست آورید.

بانک پارسیان

«بیمه برای اهالی پارسیان». این شعاری است که بیمه پارسیان برای ارایه خدمات با تخفیف ویژه به صاحبان حساب در این بانک داده است. اگر صاحب حساب بلندمدت در این بانک هستید، از دستگاه‌های کارتخوان پارسیان استفاده می‌کنید، حساب پس انداز قرض‌الحسنه یا جاری با حداقل یک میلیون ریال موجودی در بانک پارسیان دارید، امکان استفاده از تخفیف 20 تا 30درصدی را برای بیمه بدنه، آتش‌سوزی و حوادث انفرادی در بیمه پارسیان را خواهید داشت. نکته: علاوه بر صاحبان حساب، همسران آنها هم امکان استفاده از این مزایا و تخفیف‌های بیمه‌ای را خواهند داشت.

بانک پاسارگاد

این بانک هم شعار « مشتری ذات بانک» است را انتخاب کرده و تخفیف‌های خوبی برای مشتریان – البته پولدار- بیمه پاسارگاد گذاشته است. بیمه پاسارگاد تخفیفات ویژه‌اش را روی بیمه بدنه خودرو گذاشته است:

شرایط بیمه‌گذار میزان تخفیف
بیمه‌گذارانی که سپرده‌های بلندمدت بیش از 100میلیون تومان دارند 30درصد
بیمه‌گذارانی که سپرده بلندمدت بین 50 تا 100میلیون تومان دارند 25درصد
بیمه‌گذارانی که سپرده بلندمدت بین 10 تا 50 میلیون تومان دارند 20درصد

بانک سامان

اگر شما در بانک سامان حساب دارید و مبلغی را به‌عنوان سپرده در آن قرار داده‌اید، می‌توانید با توجه به مدت و مقدار سپرده خود از تخفیف‌هایی که بیمه سامان برایتان در نظر گرفته استفاده کنید. بانک سامان مجموعه گسترده‌ای از تخفیف‌ها را در مورد پوشش‌های بیمه‌ای مختلف تعریف کرده است. تخفیف‌های بیمه‌ای بانک سامان شامل بیمه درمانی، منازل مسکونی، بدنه خودرو، شخص ثالث، مسافرتی و بیمهٔ عمری بانام تدبیر است. برای برخورداری از این تخفیف‌ها لازم نیست حتماً حساب بلندمدت افتتاح کنید و میانگین مجموع حساب‌های شما در این بانک لحاظ می‌شود. به‌علاوه در این بانک، خبری هم از دوره انتظار نیست؛ البته اگر یکی از مشتریان ویژه این بانک باشید و موجودی شما حداقل 350 میلیون تومان باشد، بیشترین درصد تخفیف برایتان لحاظ می‌شود. تخفیف‌های بیمه‌ای بانک سامان شامل بیمه درمانی، منازل مسکونی، بدنه خودرو، شخص ثالث، مسافرتی و بیمهٔ عمری بانام تدبیر است.

تخفیف‌های بیمه‌ای برای مشتریان بانک سامان

بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصاد نوین، خدمات بیمه‌ نوین را تحت دو عنوان تخفیفات عادی (ویژه تمام مشتریان بانک که هر کدام از حساب‌های بانکی را دارند) و تخفیفات ویژه (در صورت معرفی از سوی شعبه بانک) به مشتریان بانک اقتصاد نوین ارایه می‌کند. براساس همین عناوین هم این تخفیفات را در پوشش خدمات بیمه نوین به مشتریان بانک می‌دهد.

بیمه بدنه خودرو: 25درصد عادی / 30درصد ویژه

بیمه آتش‌سوزی مسکونی: 30درصد عادی / 35درصد ویژه

بیمه حوادث انفرادی: 25درصد عادی / 30درصد ویژه

برای اطلاعات تکمیلی هم کافی است مطلب «بررسی خدمات بیمه نوین» را بخوانید.

بانک ملت

بانک ملت هم دست به شیوه جالبی زده و مشتریان بانکی خود را به دو دسته مشتریان عادی و مشتریان مهان تقسیم کرده است. «مهان» به معنای بزرگان به مشتریانی گفته می‌شود که یکی از این شروط را داشته باشند: حساب جاری آنها به 100 میلیون تومان برسد. حساب بلندمدت آنها 700 میلیون تومان و حساب کوتاه مدت آنها هم بیشتر از 175 میلیون تومان باشد. مقدار تخفیف بیمه بدنه خودرو برای مشتریان مهان بیمه ملت 35درصد خواهد بود. بیمه مسوولیت و آتش‌سوزی هم به ترتیب با 30 و 25درصد تخفیف به مشتریان مهان بانک ملت داده می‌شود. اما سایت بیمه ملت مقدار تخفیف برای مشتریان عادی را ذکر نکرده که این یعنی اگر مهان نباشید، خیلی به چشم بیمه ملت نخواهید آمد!

The post مشتریان کدام بانک بیشترین تخفیف بیمه را می‌گیرند؟ appeared first on رده Rade.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *