وبلاگ
مدیرکل روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منصوب شد

مدیرکل روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منصوب شد

مدیرکل روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منصوب شد

حجت الاسلام و المسلمین موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی حکمی سیدحامد حسینی را به سمت مدیرکل روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منصوب کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی حکمی سیدحامد حسینی را به سمت مدیرکل روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منصوب کرد.

متن حکم صادره به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای سید حامد حسینی (زید عزه)

سلام علیکم؛

نظر به مراتب تعهد و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «مدیرکل روابط عمومی» شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منصوب می‌شوید.

انتظار است با روحیه جهادی و بهره‌گیری از مبانی علمی ارتباطات و رسانه‌، مخاطب‌شناسی و تعامل پویا، سازنده و مستمر با رسانه‌های جمعی، بویژه صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران، مطبوعات، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در فضای مجازی و مراوده و پیوند با روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، نهادهای انقلابی و سازمان‌ها، با تفاهم و دریافت نظرات عموم و رساندن پیام صادقانه، صمیمانه، امانت‌دارانه و مسئولانه به مردم و همچنین تعامل و نظارت بر روابط عمومی‌های مستقر در دفاتر استانی این نهاد، با رصد و پایش مستمر اخبار جنگ نرم و تبلیغاتی دشمن و تحلیل و واکنش رسانه‌ای هوشمندانه و پاسخ به موقع شبهات و استفهام‌های مخاطبان، حداکثر اهتمام لازم را در راستای اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی بعمل آورید.

امید است با تشریک مساعی همکاران محترم شورا تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم موفق و مؤید باشید.

در پایان جای دارد تا از تلاش ها و خدمات ارزنده و مخلصانه جناب آقای مجید رامندی تقدیر و تشکر نمایم.

محمدحسین موسی‌پور

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *