طراحی سایت گردشگری

طراحی سایت گردشگری

توسعه اینترنت و پیدایش سایت گردشگری

با توسعه چشم گیری که اینترنت در همه جوانب دارد، بر روی گردشگری نیز تاثیر گذاشته است. این روز ها، گردشگران پیش از سفر، به سایت های گردشگری مراجعه کرده و منطقه مورد نظر خود را بررسی می کنند. به همین جهت طراحی سایت گردشگری را باید به افراد متخصص سپرد. در صورتی که طراحی سایت گردشگری سلامت، همه جانبه باشد، به طبع میزان بازدید از آن، بیش از سایر رقبا خواهد بود.

در طراحی چنین سایت هایی، معمولا از تصویر زمینه‌ جذاب استفاده می شود، چیزی که احساس نیاز به سفر را در کاربر ایجاد کند. می توان تصویر یه منظره ی بکر مثل دریاچه ای بر فراز قله ای پوشیده از چمن را انتخاب کرد. همچنین لازم است که طراحی سایت، یوزر فرندلی باشد. با طراحی کاربر پسند، مخاطبان، سایت شما را به دیگران ترجیح می دهند. البته واضح است که تنها یوزر فرندلی تعیین کننده نبوده و تولید محتوا های مناسب نیز، تاثیر به سزایی در افزایش مخاطبانتان دارد.

چه مواردی در طراحی سایت های گردشگری کاربرد دارد؟ 

چه مواردی در طراحی سایت های گردشگری کاربرد دارد؟

همانطور که می دانید، کاربرد تلفن همراه در زندگی امروزی، بسیار زیاد است. برای ایجاد نمایی بهتر، باید طراحی سایت را به گونه ای انجام دهید که در تمام نمایشگر های الکترونیکی، به راحتی اجرا شود. همچنین استفاده از پلتفرمی حرفه ای در کنار کد نویسی بر اساس اصول سئو و بهینه سازی سایت، در قرار گیری سایت شما در جایگاه اول جست و جو ها، بسیار تاثیر گذار است. در بارگذاری مطالب و محتوا ها ، از فونت کوچک استفاده نکنید.

این مسئله برای کاربران آزار دهنده بوده و باعث خروج آن ها از سایت می شود. همچنین در کنار معرفی مناطق مختلف و مسیر های دسترسی به آن ها، نقشه آنلاین و امکانات موجود در منطقه، می توان تبلیغات فروش تجهیزات سفر را نیز در سایت گنجاند. فروشگاه های بسیاری تبلیغات تجهیزات سفر را به سایت های گردشگری می سپارند. به این ترتیب، می توانید در کسب درآمد نیز، موفق تر عمل نمایید.

 

نرم افزار رزرواسیون

استفاده از نرم افزار رزرواسیون و اپلیکیشن بلیط هواپیما سفر رفتن را ساده تر از قبل کرده است. با استفاده از نرم افزار رزرواسیون، هتل ها و سایت های اقامتگاهی بسیاری رشد کرده و به مسافران خدمات، ارائه می دهند. برای مثال گردشگران می توانند در سایت های مختلف، بر اساس نیاز خود، اقامتگاه مناسبشان را انتخاب کنند. یکی از مزایای این نرم افزار ها، کمک به برنامه ریزی بهتر گردشگران برای سفر هایشان است. چرا که می توانند پیش از سفر؛ از رزرو هتل خود، آسوده خاطر باشند.

روش عملیاتی نرم افزار های رزرویشن در سایت های مربوطه به این صورت است که همه گروه های ارائه دهنده اقامتگاه، اطلاعات و جزئیات هتل خود را ثبت می کنند. همچنین عکس هایی نیز برای ایجاد شناخت بهترهتل، در اختیار کاربران قرار می دهند. همینطور قسمت هایی برای ثبت نظر کاربران قرار دارد تا تجربه مثبت یا منفی مدت اقامت خود در هتل ها را بیان کنند. این مورد، کاربران جدید را برای انتخاب کردن هتل مناسب، راهنمایی می کند.

تاثیر نرم افزار های رزرویشن در هتل داری

 

تاثیر نرم افزار های رزرویشن در هتل داری

نرم افزار های رزرویشن، تنها کار مسافران را آسان نکرده و در مدیریت کردن هتل ها نیز مثمر الثمر عمل کرده است. به وسیله این نرم افزار ها، مدیران هتل ها می دانند در چه روزی، چه تعداد مسافر به مهمانان آن ها اضافه می شود. همینطور کنترل کردن وضعیت اتاق ها نیز در کوتاه ترین زمان انجام می گیرد. در نرم افزار رزرواسیون، اتاق های پر، رزرو و خالی، با رنگ های مجزا به نمایش در آمده و دیگر نیاز به بررسی زمان بر نیست.

وب سرویس هتل بلافاصله پس از رزرو اتاق، به مسافر پیام کوتاه یا ایمیلی حاوی ریز اطلاعات اقامتگاه رزرو شده را ارسال می کند. نرم افزار های رزرویشن، یکپارچه بوده و با استفاده از رابط کاربری کد نویسی شده در آن ها، مدیران را از سایر نرم افزار ها بی نیاز می کند. نرم افزارهایی چون حسابداری، انبارداری، سفارشات رستورانی و غیره، با وجود نرم افزار رزرویشن، کنار می روند.

 

طراحی سایت هتل

در طراحی سایت هتل باید به نکات بسیاری توجه کرد. یادتان نرود که سایت هتل شما، ویترین کسب و کارتان است. از چیدمان مناسب استفاده کنید. زمانی که اطلاعات مختلف با موضوعات متفاوت، بدون هیچ نظمی در کنار هم قرار گیرند، چیزی جز آشفتگی ذهنی به دنبال ندارد‌. اگر گردشگر چنین سایت آشفته ای را ببیند، هرگز به سراغ آن هتل نخواهد رفت. برای داشتن جذابیت و گیرایی در طراحی وب سایت هتل، در هر قسمت، از ماژول مرتبط و مناسب استفاده کنید.

امکان رزرو آنلاین به کاربران بدهید تا با چند کلیک، در هتل محبوب خود اتاقی رزرو کنند. برای این منظور، از درگاه یکپارچه بانکی استفاده کنید. یکی از نکات مهم در خصوص سایت ها، به خصوص سایت هایی که در ارائه و فروش خدمات فعال هستند، داشتن علائم اعتبار اینترنتی (Enamad) است. به این ترتیب، اعتماد کاربران را جلب می کنید تا با خیالی آسوده در هتل شما اقامت داشته باشند. داشتن قالب بندی اختصاصی نیز در نوع خود، بسیار با اهمیت بوده و در اعتبار سنجی هتل، موثر است.

 

 طراحی سایت های هتل

چه چیزی در طراحی سایت های هتل ها انجام نشود؟

از هیچ چیز چشم پوشی نکنید. تمام امکانات و خدمات خود را جزء به جزء برای کاربران شرح دهید. همچنین از زمینه سفید یک دست، به شدت دوری کنید. پیش زمینه سفید، به هیچ وجه برای وب سایت یک هتل، مناسب نیست. کد تخفیف را نیز فراموش نفرمایید. یکی از بهترین روش های حفظ مشتری در هتل ها، هدیه ای برای اقامت بعدی مهمانان در هتل شما است.

به کاربران خود، امکان شخصی سازی حساب هایشان را بدهید و به صورت ۲۴ ساعته به ارائه خدمات پشتیبانی در سایت، بپردازید. معرفی و توضیح قوانین و مقررات هتل را نیز فراموش نکنید تا گردشگران در صورت نیاز، با مشکلی مواجه نشوند. این قوانین شامل: قوانین رزرو، استرداد، سن رزرو کنندگان، پذیرش کودکان و غیره می شود. از قرار دادن لینک شبکه های اجتماعی نیز غافل نشده و در تمام فضای اینترنت، حضوری فعال و پویا داشته باشید. شرکت سیتی نت با پشتوانه سال ها تجربه و متخصصین حرفه ای، آماده هرگونه مشاوره در حوزه طراحی سایت و نرم افزار های مختلف، به شما عزیزان هستند. برای دریافت اطلاعات مربوط به وب سرویس بلیط هواپیما با سیتی نت تماس بگیرید.

برگرفته از وب سایت گروه سیتی نت به آدرس اینترنتی https://citynet.ir/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *