وبلاگ
سرلشکر سلامی: عملیات طوفان الاقصی بزرگترین شکست در تاریخ موجودیت رژیم جعلی صهیونیستی است

سرلشکر سلامی: عملیات طوفان الاقصی بزرگترین شکست در تاریخ موجودیت رژیم جعلی صهیونیستی است

سرلشکر سلامی: عملیات طوفان الاقصی بزرگترین شکست در تاریخ موجودیت رژیم جعلی صهیونیستی است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بزرگترین شکست در تاریخ موجودیت رژیم جعلی صهیونیستی از سال ۱۹۴۸ به این سو برای این رژیم و بزرگترین پیروزی برای نهضت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی اتفاق افتاد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،‌ سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (جمعه، 21 مهرماه) در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه تهران، گفت: تبریک و تهنیت عرض می‌کنم محضر همه نمازگزاران؛ مومنین، مومنات ملت بزرگ و انقلابی و حماسه آفرین ایران اسلامی و امت مقاوم و سربلند اسلام به ویژه مجاهدان خستگی‌ناپذیر و شرافت‌مند فلسطین پیروزی‌های شگفت انگیز و الهی اخیر مجاهدان سربلند فلسطین بر رژیم غاصب و جعلی و جنایتکار صهیونیستی.

سرلشکر سلامی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی، گفت: رویدادی که ظرف یک هفته اخیر همانند یک موج شوک عظیم جهان را در بهت و حیرت و شگفتی فروبرد، حادثه‌ای است بی‌سابقه خارج از دامنه تصور همه صاحب نظران، اندیشمندان، راهبردسازان و سیاستمداران عالم.

وی افزود: بزرگترین شکست در تاریخ موجودیت رژیم جعلی صهیونیستی از سال ۱۹۴۸ به این سو برای این رژیم و بزرگترین پیروزی برای نهضت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی اتفاق افتاد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی، محصول انباشته شدن و فشردگی و پرتراکم شدن بغض ملتی است که توسط غاصبان از سرزمین خود آواره شده است، تصریح کرد: از حدود یکصد سال قبل به این طرف که آمریکا و انگلیس یک خنجر زهرآگین را در میانه پهلوی جهان اسلام فرو بردند تا به امروز بی سابقه‌ترین جنایت‌ها در حق مردم فلسطین، لبنان، سوریه، اردن و مصر توسط رژیم صهیونیستی با حمایت‌های آمریکا، انگلیس و برخی از کشورهای اروپایی اتفاق افتاده است.

در حال تکمیل…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *