وبلاگ
روش ثبت نام همراه بام بانک ملی

روش ثبت نام همراه بام بانک ملی

همراه بام ملی، در واقع اپلیکیشن بانک ملی ایران به حساب می‌آید. اپلیکیشن «همراه بام ملی» برنامه‌ای برای خدمات اینترنتی بانکی این بانک بوده و امکانات خیلی خوبی هم روی آن گذاشته شده است. از امنیت همراه بام ملی بگیرید، تا خدمات گسترده بانکی که در قالب یک منوی خوش‌ساخت و با فونت قابل قبول در اختیار مخاطب است تا حتی دریافت شبای بانک ملی. اگر هنوز همراه بام ملی را روی گوشی موبایل‌تان نصب نکرده‌اید، در این مطلب از رده به شما راه و روش نصب این برنامه کاربردی را آموزش می‌دهیم.

امکاناتهمراه بام بانک ملی

تمام مشتریان بانک ملی به راحتی می‌توانند با استفاده از همراه بام ملی به صورت آنلاین از امکانات این بانک استفاده کنند. برخی از امکانات آن عبارتند از:

خلاصه حساب: مشتریان می‌توانند لیستی از حساب‌های متعلق به خود و اطلاعات مختصری ازجزئیات آن‌ها را مشاهده کنند. این اطلاعات شامل مواردی مانند شماره حساب، مانده حساب و نوع حساب است.

صورت‌حساب: در این بخش سابقه‌ای از لیست تراکنش‌ها و جزئیات هر یک از آن‌ها قابل مشاهده است.

محاسبه اقساط تسهیلات: در این قسمت می‌توانید به محاسبه اقساط تسهیلات دریافتی، نوع تسهیلات و مدت زمان آن با نرخ‌‌های دلخواه یا نرخ‌های موجود در بانک بپردازید.

پرداخت اقساط تسهیلات دیگران: شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات حساب‌های مختلف و شماره تسهیلات ملی اطرافیان‌تان اقدام به پرداخت تسهیلات و وام‌های آن‌ها کنید. برای مثال اگر پدربزرگ مسنی دارید که امکان استفاده از این سامانه‌ها را ندارد، می‌توانید بدون نیاز به حضور او یا خودتان در بانک به پرداخت تسهیلات در پیشخوان مرتبط با حساب خودتان بپردازید.

محاسبه سود سپرده: در این بخش می‌توانید به محاسبه سود سپرده بر اساس مقادیر مورد نظر خود از قبیل نوع سپرده، مدت سپرده‌گذاری و مبلغ سپرده با نرخ‌های دلخواه یا نرخ‌های موجود در بانک بپردازید.

پرداخت قبض: هر کاربر می‌تواند انواع قبض‌ها را با وارد کردن شناسه هر قبض و شناسه پرداخت، تسویه کند.

مدیریت مالی شخصی: در این بخش، امکان انجام عملیات مدیریت مالی برای کاربران فراهم شده است.

ثبت نام همراه بام بانک ملی چگونه است؟

برای ثبت نام بام، اولین شرط فعال بودن سامانه پیامکی همان حسابی است که قصد دارید سامانه همراه بام بانک ملی را رویش تعریف کنید. اگر قبلا شماره تلفن همراه خود را به صورت کتبی و هنگام باز کردن حساب بانک ملی، به شعبه اعلام کرده‌اید، نیازی به رفتن تا شعبه بانک و فعال شدن آن، بعد از ثبت نام همراه بام نخواهید داشت. برای ثبت نام بام، 4 مرحله پیش‌رویتان قرار دارد که همه‌شان غیرحضوری است و نیازی به رفتن تا شعبه بانک ندارید. این مراحل عبارتند از:

دانلود بام بانک ملی

قبل از هر کاری باید برنامه یا اپلیکیشن بام بانک ملی را روی گوشی‌تان دانلود کنید. سایت بانک ملی قابلیت دانلود هر دو نسخه همراه بام را برای گوشی‌های آندروید و آی‌اواس فراهم کرده است. همچنین، می‌توانید به یکی از فروشگاه‌های اپلیکیشن بروید و دانلود بام بانک ملی را انجام دهید. اگر گوشی همراه شما سیستم عامل اندروید دارد، می‌توانید به یکی از این چهار فروشگاه نرم‌افزار اندروید بروید: کافه بازار، مایکت، چارخونه و ایران اپس. اگر هم قصد دانلود بام را برای گوشی آیفون دارید، به یکی از فروشگاه‌های نرم افزار آی‌او‌اس مانند سیبچه، سیب ایرانی، آی اپس و سیب آپ بروید.

ثبت نام بام ملی

بعد از دانلود برنامه، باید برای ثبت نام بام اقدام کنید. برای ثبت نام باید به آدرس بانک ملی https://my.bmi.ir/portalserver/signin بروید. بعد از ورود، باید کد ملی و شماره تلفن همراه خود را در پنجره‌ای که برایتان باز شده، وارد کنید. بعد هم یک کد فعال‌سازی به شماره‌ همراه شما فرستاده می‌شود. پس از گرفتن شناسه فعال‌سازی، کد فرستاده شده پیامکی را به همراه تاریخ تولدتان در سامانه ثبت کرده و منتظر بررسی می‌مانید.

نکته: فراموش نکنید برای تایید شماره همراه، باید قبلا سامانه پیام کوتاه بانک ملی را روی همان شماره همراه فعال کرده باشید. در غیر این صورت چاره‌ای جز رفتن تا بانک ندارید.

بررسی اطلاعات کارت

بعد از ثبت کد فعال کردن ثبت نام همراه بام و تاریخ تولد، به مرحله بررسی اطلاعات کارت می‌‌روید. در صورتی که فقط یک کارت در بانک ملی داشته دارید، شماره کارت بانکی‌تان به صورت پیش فرض در باکس مربوطه ثبت خواهد شد و دیگر نیازی به وارد کردن شماره کارت نیست. در این صفحه کد CVV2 (کد ۳ یا 4 رقمی روی کارت بانکی)، تاریخ انقضا و رمز دوم کارت بانکی خود را وارد کنید.

ساخت نام کاربری

در صورت نداشتن مغایرت در اطلاعات کارت بانکی، درخواست ثبت نام همراه بام شما تایید خواهد شد. پس کاری دیگری باقی نمی‌ماند، جز تیک زدن داخل پنجره توافق‌نامه و انتخاب یک نام کاربری و رمز عبور. با وارد کردن رمز عبور و نام کاربری وارد سامانه همراه بام می‌شوید. در هر بار ورود به برنامه دارنده حساب باید نام کاربری و رمزعبور خود را وارد کند. توصیه می‌شود که رمزعبور خود را در حافظه دستگاه ذخیره نکرده و در هر بار استفاده از برنامه رمزرا به صورت دستی در محیط برنامههمراه بام بانک ملی وارد کنید.

نکته: دقت بفرمایید که نام کاربری و رمز عبور حتماً باید به زبان انگلیسی تعریف شوند. نام کاربری می‌تواند شامل اعداد و حروف انگلیسی و در صورت تمایل نشانه‌های خاص ( مانند @ و& و غیره) باشد. رمز عبور نیز باید حداقل 8 کاراکتر و ترکیبی از اعداد و حروف انگلیسی باشد.

اگر در هر جای ثبت نام همراه بام خود به مشکل برخورد کردید، یا سوالی حین انجام مراحل برایتان پیش آمد، می‌توانید با شماره 02183386 تماس بگیرید.

The post روش ثبت نام همراه بام بانک ملی appeared first on رده Rade.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *