وبلاگ
راه‌اندازی پویش انتظارات مردم از مجلس آینده با نگاهی به عملکرد مجلس یازدهم

راه‌اندازی پویش انتظارات مردم از مجلس آینده با نگاهی به عملکرد مجلس یازدهم

راه‌اندازی پویش انتظارات مردم از مجلس آینده با نگاهی به عملکرد مجلس یازدهم

مرکز پژوهش‌های مجلس اعلام کرد طبق روال دوره‌های گذشته در آستانه انتخابات و شروع فعالیت مجلس جدید، مجموعه‌ای تحت عنوان اولویت‌های پیشنهادی برای مجلس آینده در حوزه‌های مختلف را تهیه و در اختیار نمایندگان منتخب قرار خواهد داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، مرکز پژوهش‌های مجلس اعلام کرد طبق روال دوره‌های گذشته در آستانه انتخابات و شروع فعالیت مجلس جدید، مجموعه‌ای تحت عنوان اولویت‌های پیشنهادی برای مجلس آینده در حوزه‌های مختلف را تهیه و در اختیار نمایندگان منتخب قرار خواهد داد.

این مرکز تأکید کرد که در این راستا و به منظور بهره‌مندی از نظرات و ددیدگاه‌های مردم در طراحی این بسته، اولویت‌‌های پیشنهادی در حوزه‌های تقنینی و نظارتی، این مرکز با تهیه کلیپ‌های تصویری به تبیین علت تصویب هر یک از قوانین مهم مجلس یازدهم در حوزه‌های مختلف پرداخته و در انتهای هرکدام خواستار ارائه انتظارات و پیشنهادات مردم عزیز کشور در خصوص جهت‌گیری و چگونگی تداوم موضوع مطرح شده در مجلس آینده شده است.

مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که مخاطبان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص هر مورد را به نشانی اینترنتی https://rc.majlis.ir/fa/expectation_next_parliament درج و ارسال نمایند و به پیشنهادات برگزیده و مؤثر دریافت شده تا انتهای بهمن‌ماه ۱۴۰۲ جوایزی اهدا خواهد شد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *