وبلاگ
خطبه‌های نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌‎فرد آغاز شد

خطبه‌های نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌‎فرد آغاز شد

خطبه‌های نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌‎فرد آغاز شد

خطبه‌های نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در مصلی امام خمینی (ره) آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران‌ضمن گرامیداشت یاد شهدای ۱۷ شهریور ۱۳۵۷، آیت‌الله طالقانی و شهید مدنی، گفت: کنگره عظیم و بی‌نظیر اربعین با مختصات ویژه آن با حضور حدود بیست میلیون نفر از مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان شکوهِ انقلاب تاریخ‌ساز عاشورا را به نمایش گذاشت.

وی افزود: حضور بیش از ۴ میلیون ایرانی در این حرکت عظیم سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و دینی، آفریننده حماسه‌ای بزرگ بود؛ نقش دولت و ملت عراق در خلق این رویداد استثنائی برکسی پوشیده نیست. از مردان و زنانی که شوق تکریم زائران را داشتند و به احترام آنان به خدمت ایستادند و از هیأت‌ها و موکب‌های ایران اسلامی، به‌ویژه از مردم شریف کردستان ایران و عراق تشکر می‌کنیم.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران ضمن تشکر از برنامه ریزی‌ها و زحمات دولتمردان ایران و عراق به ویژه فراجا در موسوم اربعین امسال، تصریح کرد: حضور گسترده مردم تهران در راهپیمایی اربعین و حضور در جوار حرم مطهر حضرت عبدالعضیم الحسنی (ع) حکایت از ایمان راسخ و باور مستحکم مردم شریف استان تهران به ارزش‌های اسلامی و معارف اهل بیت دارد.

تکمیل می‌شود…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *