خدمات سامانه مشاوره تلفنی

Voice over Internet Protocol (“VoIP”) به شما امکان می دهد از طریق اینترنت تماس های تلفنی برقرار کنید. خطوط تلفن سنتی را دور می زند که هزینه تماس های تلفنی از راه دور را کاهش می دهد. یک تلفن VoIP به سروری متصل می شود که می تواند در محل یا در فضای ابری باشد. سپس سرور شماره ای را که شماره گیری می کنید به یک آدرس IP تبدیل می کند و به شما امکان می دهد از طریق اینترنت با شخص دیگر ارتباط برقرار کرده و صحبت کنید. با همین روش امکان خرید سامانه مشاوره تلفنی را فراهم می سازد

VoIP تقریباً در هر دستگاهی قابل استفاده است. می توانید از طریق یک تلفن VoIP ویژه یا یک تلفن نرم افزاری – نرم افزاری که روی رایانه یا تلفن هوشمند خود نصب می کنید، تماس تلفنی برقرار کنید. با استفاده از VoIP، می‌توانید پلتفرم‌های تلفن، از جمله تلفن‌های ثابت سنتی، تلفن‌های هوشمند، ایمیل، صوتی و کنفرانس ویدیویی را با هم ترکیب کنید که به شما امکان می‌دهد از هر کجا با هم همکاری کنید.

مزایای استفاده از VoIP چیست؟

سامانه کال می ارائه دهنده خدمات VoIP شما می تواند به راحتی خطوط صوتی را در هر زمان به برنامه شما اضافه کند. این شامل یک شعبه یا کارمندان از راه دور شما می شود. سیستم های تلفن VoIP مانند سیستم های تلفن سنتی نیازی به ارتقاء گران قیمت و تعمیر و نگهداری منظم ندارند. همچنین VoIP مزایای بسیاری را در زمینه های زیر ارائه می دهد:

تحرک – تنها چیزی که برای استفاده از VoIP نیاز دارید یک اتصال اینترنتی است. این به شما امکان می‌دهد تقریباً از هر کجا به VoIP دسترسی داشته باشید: در خانه، هر مکان اداری، کافی‌شاپ یا فرودگاه – هر کجا با Wi-Fi. می‌توانید تماس‌ها را انجام دهید یا تماس‌های تلفنی را مستقیماً به تلفن همراه خود انتقال دهید. یکی از مهمترین مزیت ها این است که به کارکنان شما انعطاف پذیری می دهد.

تداوم – سامانه مشاوره تلفنی همچنین تداوم تجاری قابل اعتمادی را ارائه می دهد. هنگام استفاده با ابر، پشتیبان‌گیری به بازیابی سریع تماس‌های صوتی و تصویری کمک می‌کند. اگر برق قطع شود یا Wi-Fi قطع شود، ارائه دهندگان خدمات VoIP می توانند به سرعت تماس ها را به مکان های جایگزین، دستگاه ها یا خدمات تلفن شخص ثالث هدایت کنند.
امنیت — راه حل های VoIP شما را به یک شبکه خصوصی متصل می کند و امنیت بیشتری نسبت به اتصال به یک شبکه عمومی ارائه می دهد. شما باید از احتیاط در شبکه خود استفاده کنید، زیرا مطمئن شوید که نیاز به استفاده از رمزگذاری داده‌های انتها به انتها دارد. ضروری است به کارکنان خود اطلاع دهید که هرگز نباید دستگاه های تلفن همراهی را که از داده های شرکتی استفاده می کنند یا حاوی داده های شرکتی هستند به یک شبکه Wi-Fi ناامن متصل کنند.

یک عامل مهم در امنیت سامانه مشاوره تلفنی ، امنیت مبتنی بر کاربر است. ما از شما حمایت می‌کنیم که بهترین شیوه‌ها، از جمله تغییر مکرر گذرواژه‌ها و اجرای قوانین رمز عبور قوی را اجرا کنید. به طور منظم گزارش های سامانه مشاوره تلفنی  را برای ناهماهنگی ها یا فعالیت های عجیب و غریب مانند یک پست صوتی حذف شده مرموز یا تعداد غیرمعمول زیادی از تماس ها با یا از شماره ای که نمی شناسید یا شماره ای که کارمندان شما نباید به آن دسترسی داشته باشند، بررسی کنید. این مثال ها می توانند طرح ها و فعالیت های هکرها را نشان دهند.

صرفه جویی در هزینه : ارائه دهندگان سامانه مشاوره تلفنی معمولاً هزینه ماهانه ای را برای خدمات تعیین می کنند که در سیات کل می میتوانید مشاهده نمایید، زیرا خدمات VoIP همه در یک شبکه اجرا می شوند. گزینه هستش که بتواند هزینه ها را ثابت نگه  دارد و نرخ تماس های بین المللی غیر قابل انکار پایین تر است. اگر قبلاً از پلتفرم ارتباطی استفاده نکرده اید، هزینه های راه اندازی یک سیستم VoIP می تواند بالا باشد. در دراز مدت، پیاده سازی VoIP به طور قابل توجهی ارزان تر از استفاده از یک سرویس تلفن سنتی است.

اگر علاقه مند به پیاده سازی یک سیستم تلفن مبتنی بر VoIP هستید، به مشاوران کال می اجازه دهید نیازهای کسب و کار شما را تعیین کنند و شما را در فرآیند انتخاب ارائه دهنده، نصب، و راه اندازی ، اجرای بهترین شیوه ها، آموزش و پشتیبانی راهنمایی کنند. ما به نظارت بر کل فرآیند کمک می کنیم تا از انتقال یکپارچه اطمینان حاصل کنیم.برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه کال می مراجعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *