وبلاگ
حسابداری آنلاین را با سپیدار سیستم تجربه کنید

حسابداری آنلاین را با سپیدار سیستم تجربه کنید

آیا می‌دانید حسابداری آنلاین چیست و نرم‌افزارهای حسابداری ابری چه کاربردهایی دارند؟ با پیشرفت تکنولوژی، صنعت حسابداری نیز در سال‌های اخیر دگرگون شده است. برنامه‌های حسابداری سنتی جای خود را به نرم‌افزارهای پیشرفته حسابداری ابری داده‌اند. در این مقاله قصد داریم نرم‌افزار حسابداری آنلاین سپیدار سیستم را معرفی کرده و مزایای حسابرسی برخط نسبت به روش‌های سنتی را بیان کنیم. اگر برای شما نیز سوال پیش آمده است که حسابداری ابری چیست، مطالعه این مطلب کوتاه را از دست ندهید.

نرم افزار حسابداری آنلاین چیست؟ انقلابی بزرگ در صنعت حسابداری!

معرفی فضای ابری، یک انقلاب بزرگ در دنیای تکنولوژی ایجاد کرد. فضای ابری کمک می‌کند که کاربران در هر مکان و زمانی به اطلاعات و نرم‌افزار مورد‌نظرشان دسترسی داشته باشند. در سیستم‌های حسابداری سنتی، نرم‌افزارها به‌صورت دستی روی هارد رایانه نصب می‌شوند و فقط از طریق همان رایانه امکان استفاده از آن‌ها وجود دارد؛ اما در یک نرم‌افزار حسابداری ابری (یا آنلاین) فرد حسابدار می‌تواند از سراسر دنیا و در هر زمان از شبانه‌روز (24‌ساعته) به برنامه دسترسی داشته باشد.

مجموعه سپیدار سیستم برای اولین بار این برنامه‌های کاربردی مبتنی بر فضای ابری را در کشورمان تولید و روانه بازار کرده است. حسابداری آنلاین از نظر کاربرد و امکانات هیچ تفاوتی با نرم‌افزارهای سنتی و قدیمی‌تر ندارد. حسابداران هر کسب‌و‌کار می‌توانند اموری مانند حقوق‌و‌دستمزد کارکنان یا تهیه صورت‌های مالی را در فضای بسیار امن از طریق اینترنت توسط این سیستم انجام دهند.

مزایای نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم؛ بهترین نرم افزار حسابداری آنلاین

نرم‌افزارهای حسابداری ابری مزایای متعددی دارند که به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانید آن‌ها را در برنامه‌های مالی سنتی پیدا کنید! بدون‌شک مهم‌ترین مزیت یک برنامه حسابداری ابری حرفه‌ای مثل سپیدار، امکان استفاده از آن بدون محدودیت در تعداد کاربران و در هر زمان و مکان است. در ادامه برخی از مهم‌ترین مزایای نرم‌افزار حسابداری آنلاین سپیدار سیستم را بررسی می‌کنیم:

  • دسترسی به اطلاعات مالی در هر زمان و مکان: مدیران کسب‌و‌کارها بیشتر زمان خود را در جلسات یا سفرهای کاری به سر می‌برند؛ بنابراین ممکن است اوقات کمی را در دفتر کار خود سپری کنند. این افراد می‌توانند با استفاده از یک برنامه حسابداری آنلاین ارزان در هر زمان و مکان به داده‌های مالی شرکت دسترسی داشته باشند.
  • نیاز نداشتن به زیرساخت و صرفه‌جویی در هزینه‌ها: با استفاده از نرم افزار حسابداری ابری سپیدار سیستم، نیازی به نصب برنامه، خرید زیرساخت و هزینه کردن نیست. برای انجام امور حسابداری فقط به یک مودم و اینترنت نیاز خواهید داشت.
  • نسخه یک‌پارچه بدون محدودیت در تعداد کاربران: همه کارکنان مجموعه شما می‌توانند در‌صورت صلاحدید مدیریت به اطلاعات یکپارچه و هماهنگ شرکت دسترسی داشته باشند.
  • امنیت بالا: نرم افزار ابری سپیدار برای محافظت از داده‌های کسب‌و‌کارها از آن‌ها نسخه‌های پشتیبان دریافت می‌کند.
  • قیمت مناسب و ارزان: نرم افزار آنلاین سپیدار سیستم قیمت مناسب‌تری نسبت به نرم‌افزارهای سنتی دارد.

به‌خصوص به افرادی که تازه کسب‌و‌کار نوپای خود را راه‌اندازی کرده‌اند، توصیه می‌کنیم برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود از نرم افزارهای جدید ابری سپیدار استفاده کنند.

آیا امکان اتصال شبکه‌های پرداخت به سیستم حسابداری ابری وجود دارد؟

خوشبختانه سپیدار سیستم امکان اتصال همه اپلیکیشن‌های پرداخت به نرم افزار حسابداری ابری را فراهم کرده است. بدین ترتیب، مشتریان شما می‌توانند با سرعت بیشتری پرداختی‌های خود را انجام دهند. کارمندان نیز می‌توانند با این نرم افزار حسابداری اینترنتی در هر زمان و مکان برای مشتری فاکتور صادر کنند. با این کار نه‌تنها در هزینه‌ها صرفه‌جویی خواهد شد، بلکه حجم کار حسابداران نیز کاهش خواهد یافت.

آیا نرم افزار حسابداری آنلاین ارزان سپیدار سیستم امن است؟

در کلیه نرم افزارهای ابری از جمله سپیدار سیستم، اطلاعات و داده‌ها در فضای ابری ذخیره‌سازی می‌شوند که امنیت بسیار بالایی دارد. در یک نرم افزار حسابداری آنلاین همه داده‌ها کدگذاری شده و روی هیچ هارد، فلش‌مموری یا دستگاه فیزیکی دیگری ذخیره نمی‌شوند. شما به‌عنوان مدیر یا حسابدار کسب‌و‌کار می‌توانید دسترسی به اطلاعات و برنامه را فقط برای افراد مورد‌اعتماد خود باز کنید. همچنین، این برنامه‌های مالی از همه اطلاعات مالی شرکت یا فروشگاه نسخه بک‌آپ تهیه می‌کنند تا در مواقع بحرانی و حوادث احتمالی این اطلاعات را از دست ندهید.

بهترین نرم افزار حسابداری ابری را از مجموعه سپیدار سیستم بخرید!

در این مقاله شما را با نسل جدید نرم‌افزارهای مالی، یعنی نرم‌افزار حسابداری آنلاین سپیدار سیستم آشنا کردیم. شرکت سپیدار سیستم که سال‌هاست بهترین نرم‌افزارهای حسابداری ایران را تولید و عرضه کرده است، اخیرا خدمات حسابداری ابری را نیز به مخاطبان خود عرضه می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از این نرم‌افزارهای جدید، بدون محدودیت و در هر زمانی و مکانی امور مالی کسب‌و‌کار خود را انجام دهید.

اگر قصد خرید بهترین نرم افزار حسابداری آنلاین در ایران را دارید، کافی است وارد سایت سپیدار سیستم به نشانی sepidarsystem.com شوید یا با شماره تلفن 02181022000 تماس بگیرید. کارشناسان سپیدار شما را در خرید برنامه و آموزش حسابداری آنلاین یاری خواهند کرد.

The post حسابداری آنلاین را با سپیدار سیستم تجربه کنید appeared first on رده Rade.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *