وبلاگ
بیش از 8500 گروه دانشجویی در مسیر اربعین خدمت رسانی می کنند

بیش از 8500 گروه دانشجویی در مسیر اربعین خدمت رسانی می کنند

بیش از 8500 گروه دانشجویی در مسیر اربعین خدمت رسانی می کنند

دبیر پویش در مدار حبیب بسیج دانشجویی گفت: بیش از 8500 گروه دانشجویی سراسر کشور برای خدمت رسانی در پویش در مدار حبیب اربعین حسینی ثبت نام کردند و خدمت رسانی این گروه ها از 3 شهریور آغاز می شود.

محمدنیا دبیر پویش در مدار حبیب بسیج دانشجویی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به جزئیات پویش در مدار حبیب، گفت: در مراسم اربعین سال 1401، حدود 2 هزار تیم دانشجویی مشغول خدمت رسانی به زوار اربعین بودند، امسال استقبال دانشجویان افزایش قابل توجهی داشت و تا این لحظه 8500 گروه دانشجویی سراسر کشور برای خدمت رسانی در اربعین حسینی ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به جزئیات گروه های ثبت نامی در این پویش، افزود: 5398 در گروه فرهنگی، 1679 در گروه پزشکی، 974 در گروه طب سنتی ثبت نام کردند.

محمدنیا تاکید کرد: هدف تاسیس این پویش این بوده که هر کسی و در هر جایی بتواند طعم شیرین خدمت رسانی به زوار اربعین را داشته باشد و تمام موکب ها به صورت سیار و در طول مسیر راه اندازی شده اند .

این فعال دانشجویی گفت: دلیل راه اندازی این پویش این بود که عده ای از دانشجویان و مردم نمی توانستند به صورت دائم در محل خاصی حضور یابند و پویش در مدار حبیب این امکان را داده که به صورت سیار و طول مسیر مشغول خدمت رسانی باشند.

دبیر پویش در مدار حبیب گفت: این پویش در 3 حوزه فرهنگی، پزشکی و طب سنتی فعالیت می کند. دراین عرصه ها نیز شامل 3 بخش کودکان، نوجوان و بزرگسالان است.

رضا غلام زاده معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی نیز قبلا در گفت وگو با خبرنگار فارس، از اجرای پویش خدمت رسانی «در مدار حبیب» مقارن با ایام اربعین حسینی «خبر» داده بود.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *