ایمیل چیست آسان ترین راه ساخت ایمیل با گوشی و رایانه

ایمیل یکی از قدیمی‌ترین ابزارهای ارتباطی محسوب می‌شود که در گذشته نیز از آن استفاده می شده و تا به امروز به عنوان یکی از بهترین و کاربردی ترین ابزار ارتباطی محسوب می‌شود که در تمام دنیا از آن استفاده می گردد و می توان به واسطه آن یک پیام را به هر کجای دنیا که قصد دارید ارسال نمایید؛ آنچه که سبب شده تا ایمیل به عنوان یک ابزار ارتباطی ایده‌آل و البته پرطرفدار معرفی شود سرعت بالا در ارسال پیام و البته ارزان بودن قیمت و آفلاین بودن آن محسوب می شود؛ یعنی شما نیازی نیست که حتماً برای دریافت پیام در مقصد حضور داشته باشید و این موضوع بر خلاف تلفن محسوب می‌شود.

زمانی که مخاطب برای ارسال پیام به صورت ایمیل اقدام می کند هر زمان که دریافت کننده بخواهد می‌تواند برای خواندن ایمیل اقدام کند. در گذشته ارسال ایمیل فقط به واسطه کامپیوتر انجام می شد اما بعدها با توجه به پیشرفت هایی که در تکنولوژی حاصل گردید می توان از ارسال ایمیل بر روی ماشین های موجود برای اینترنت هم استفاده کرد؛ ایمیل به عنوان یک پیام متنی ساده بوده که برای مقصد و گیرنده پیام ارسال می شود و در برخی از موارد فرستنده ایمیل یا نامه الکترونیکی با اضافه کردن ضمائم منجر به افزایش حجم ایمیل یا نامه الکترونیکی میشود.

یکی از سوالاتی که برای اکثر افراد به وجود می‌آید این است که ایمیل برای آنها چه کاربردی دارد؟ می توان به واسطه ایمیل اقدام به ارسال پیام خصوصی کرد که همراه با پیوست فایل های اداری، تصویر و فیلم امکان پذیر بوده است.

چگونه ایمیل بسازیم؟

برای اینکه به ساخت ایمیل بپردازید باید بدانید که ساخت ایمیل ساده و سریع انجام میگیرد اما در شرایطی که شما مراحل ساخت ایمیل را به درستی انجام بدهید. اگر که می خواهید از آسان ترین و سریع ترین راه برای ساخت ایمیل استفاده کنید کافیست از میل فا استفاده کنید؛ این نکته را بخاطر بسپارید که با این روش ساخت ایمیل ساده و سریع و بدون پیچیدگی خواهد بود.

  • برای ساخت ایمیل به واسطه میل فا ابتدا به صفحه ساخت ایمیل مراجعه کنید. می توانید از شماره موبایل استفاده کنید؛ اما اگر تمایلی به عضویت با شماره موبایل نداشتید از ساخت ایمیل بدون موبایل نیز می توانید استفاده کنید و تنها با ورود نام نام خانوادگی ایمیل بسازید.
  • اگر شماره موبایل را وارد کردید بر روی گزینه ساخت ایمیل کلیک کنید اما اگر تمایل دارید تا ساخت ایمیل با نام و نام خانوادگی انجام شود کافیست بر روی گزینه ادامه کلیک نمایید سپس با وارد کردن آنها گزینه ثبت را انتخاب کرده تا وارد مرحله ی بعدی شوید.
  • در این مرحله برای شما اطلاعات حساب نمایش داده می شود به این صورت که انتخاب آدرس ایمیل با توجه به نام و نام خانوادگی شما نشان داده می شود اما در کنار آن نام‌های پیشنهادی نیز وجود دارد که می توانید از آنها نیز استفاده کنید.
  • در کادر بعدی شما باید برای خود کلمه عبور انتخاب کنید که بهتر است به منظور حفظ امنیت از کلمه عبور یا پسورد های ساده استفاده نکنید و ترکیب اعداد با حروف کوچک و بزرگ به عنوان بهترین کلمه های عبور محسوب می شوند. در اینجا پس از وارد کردن کلمه عبور و انتخاب آدرس ایمیل شما باید بر روی گزینه مرحله بعدی کلیک کنید.
  • در این مرحله شما سوال امنیتی مورد نظرتان را انتخاب می کنید مثلاً نام شهر مورد علاقه شما چیست؟ بر حسب سلایق و علایق خود پاسخ را در کادر روبرو وارد کنید. در کادر زیر آن عددی را که همیشه در خاطر دارید را وارد کنید. سپس گزینه مرحله بعد را کلیک کنید.

اگر مایل باشید برای سازمان یا شرکت خود ایمیل تهیه کنید میتوانید از سرویس ایمیل سازمانی میلفا استفاده کنید . در این سرویس ایمیل ها با نام دامنه خودتان ساخته میشوند . برای دیدن سرویس ایمیل سازمانی بر روی لینک ایمیل سازمانی کلیک کنید.

به همین سادگی آدرس ایمیل شما آماده پرداخت خواهد شد و شما با پرداخت یک هزینه بسیار ناچیز می توانید ایمیل خود را به بهترین شکل داشته باشید؛ پس به صورت کلی مراحل تایید شماره موبایل، اطلاعات ایمیل، انتخاب پلن، پرداخت هزینه و فعال سازی اکانت برای شما مشاهده می شود که باید هر کدام از این مراحل را به صورت صحیح انجام بدهید. به خاطر داشته باشید که اگر کد تخفیف معرف داشته باشید در مرحله انتخاب پلن می‌توانید آن را ثبت کنید.

پرداخت هزینه در خصوص ارائه خدمات با کیفیت، جلوگیری از فعالیت اسپمرها، پشتیبانی سرویس ها و استفاده از خدمات جانبی خواهد بود.

 بخاطر داشته باشید که به منظور بازیابی پسورد و ارسال اطلاعات ایمیل ساخته شده از موبایل استفاده می گردد. زمانی که شما در میلفا برای خودتان ایمیل بسازید در واقع دو آدرس ایمیل با دامنه های مختلف نظیرmailfa.com و mailma.ir خواهید داشت که میتوانید برای سایت های حقوقی ایرانی و بانک‌ها از ایمیل با دامنه mailma.ir استفاده نمایید.

چگونه با گوشی ایمیل بسازیم؟ بخاطر داشته باشید که ساخت ایمیل با گوشی از طریق میلفا نیز به همین شیوه خواهد بود و به آسانی و راحتی انجام می شود. اما اگر می خواهید از امنیت بالاتری برخوردار باشید برای امور گوناگون از ایمیل های مختلف استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *