وبلاگ
از کجا بفهمیم چه کسی به حسابمان پول واریز کرده است؟

از کجا بفهمیم چه کسی به حسابمان پول واریز کرده است؟

کی پول به حساب واریز کرده

گرفتن پیامک واریز بانکی همیشه شیرین است، اما به شرط آنکه بدانید واریز پول از کجا و به چه دلیلی انجام شده است. در غیر این صورت شیرینی آمدن پول به حساب‌تان با دغدغه ذهنی این‌که چه کسی و بابت چه موضوعی آن را به حساب شما ریخته، خراب می‌شود. هر چند برای همه پیش آمده که با این مساله مواجه شویم و به دنبال پیدا کردن نام واریز‌کننده پول به حساب بانکی‌مان باشیم. پس اگر دنبال راهکاری برای فهمیدن این موضوع می‌گردید، این مطلب رده را بخوانید.

برای اینکه بدانید پول از طریق چه کسی به حساب شما آمده، اول باید روش واریز را بررسی کنید. آیا پول واریزی از طریق اتاق پایاپای الکترونیک واریز شده، یا از کارتی شخصی به حساب شما آمده است. هر کدام از این واریز‌‌ی‌ها، روش متفاوتی برای پیدا کردن شخص واریز‌کننده دارند.

سقف برداشت روزانه از هر کارت بانکی

واریز از کارت شخصی

البته همیشه امکان رفتن به بانک و استعلام نام واریز‌کننده پول وجود دارد، اما اگر به دنبال فهمیدن نام واریزکننده بدون مراجعه حضوری به بانک هستید، ساده‌ترین کار همین روش است. در صورتی که وجه از طریق کارت شخصی واریز شده، می‌توانید 10 گردش حساب آخر خود را از همراه بانک یا اینترنت بانک خودتان بگیرید. شماره کارت واریز‌کننده را در همین قسمت مشاهده گردش حساب خواهید دید. بعد از گرفتن شماره کارت، کافی است وارد بخش انتقال وجه شوید و اقدام به واریز پول به همان شماره کارت کنید. در مرحله آخر واریز، نام صاحب کارت برای شما نمایش داده می‌شود. بعد از فهمیدن نام صاحب شماره کارت که همان واریز‌کننده پول به حساب شماست، واریز خود را کنسل می‌کنید و تمام.

واریز اتاق پایاپای الکترونیک

اگر در پیامک واریزی بانک شما عبارت اتاق پایاپای الکترونیک آمده، یعنی از این روش برای انتقال وجه به حساب شما استفاده کرده‌اند. این روش معمولا برای واریز گروهی انجام می‌شود. پس احتمال این‌که شرکت یا سازمانی حقوق یا حق‌الزحمه به حساب شما پول واریز کرده باشد، خیلی زیاد است. البته برای فهمیدن نام شخص یا شرکت واریز‌کننده چاره‌ای جز رفتن به شعبه بانک و پرسیدن ماجرا نیست. اما تشخیص این‌که چه کسی از این طریق به حساب شما پول ریخته هم سخت نیست. معمولا یا حقوق شما از طریق اتاق پایاپای الکترونیک واریز می‌شود، یا سود سهام بورسی و چیزهایی از این قبیل که خودتان می‌توانید آن را حدس بزنید.

شما هم اگر ترفندی یافته‌اید که می‌شود فهمید چه کسی پول به حساب واریز کرده است، همین‌جا با بقیه مخاطبان رده به اشتراک بگذارید.

The post از کجا بفهمیم چه کسی به حسابمان پول واریز کرده است؟ appeared first on رده Rade.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *