مسیر دقیقه‌ای که اکنون کامل شده است خرید ساعت اصلی

مسیر دقیقه‌ای که اکنون کامل شده است برای غواصان و دیگران به طور یکسان جذاب است. خرید ساعت  رولکس همچنین معیاری را برای قاب‌ها تعیین کرده است – با جغجغه‌های صاف و محکم در افزایش نیم دقیقه‌ای که هنگام چرخش محکم و دقیق به نظر می‌رسند.

کریستال Deepsea به اندازه سایر مدل‌های رولکس بالاتر از قاب قرار نمی‌گیرد که به جلوگیری از آسیب کمک می‌کند. متأسفانه کریستال نور را در برخی شرایط منعکس می کند. اما تغییر رنگ روی صفحه روی خوانایی آن تاثیری ندارد.

دست‌ها کمی خمیده هستند و بنابراین، مانند برخی از دست‌ها، سیاه به نظر نمی‌رسند. عقربه ها و نشانگرها مانند رولکس همیشه از طلا ساخته شده اند. طراحی – با عقربه “Mercedes” برای ساعت، نشانگرهای ساعت گرد، نشانگرهای میله در ساعت 6 و 9 و مثلث در ساعت 12 – اساساً از اولین Submariner می آید. رولکس بیش از 60 سال است که تداوم خود را حفظ کرده است. چه چیزی را می توان از نظر طراحی کاربردی یا زیبایی شناختی بهبود بخشید؟
قاب پشتی از تیتانیوم ساخته شده است.

مواد درخشان روی دست ها، نشانگرها و نشانگر صفر روی قاب دارای درخشش آبی هستند. مزیت  خرید ساعت اصلی غواصان این است که آب نور موج بلند را بهتر از نور موج کوتاه جذب می کند، بنابراین نور آبی در زیر آب راحت ترین دیده می شود. Deepsea علیرغم طراحی تاریخی آن، ظاهری جاودانه دارد. این به دلیل اندازه معاصر، کریستال گنبدی، قاب با تکنولوژی بالا و حلقه داخلی قابل مشاهده سیستم Ringlock است. متن نمادین رولکس روی صفحه یک موضوع سلیقه ای است. صفحه Deepsea D-Blue از همیشه پر حرف تر است. پنج خط متن فقط در نیمه پایین صفحه به اضافه اطلاعات روی حلقه داخلی وجود دارد. اما این تاثیری بر تکامل موفقیت آمیز این طراحی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *