فروشپی تی وی

تاکنون مشاهده کرده‌ایم که ارسال و دریافت تماس‌های تلفنی بین دو رایانه متصل از طریق اینترنت نسبتاً ساده است. خرید اکانت ایپی تی وی   این به طور کلی مانند چت آنلاین یا تبادل ایمیل است، با این تفاوت که داده هایی که به این طرف و آن طرف می روند، صدای رمزگذاری شده دیجیتالی هستند و در زمان واقعی حرکت می کنند. برقراری تماس تلفنی از رایانه با تلفن ثابت سنتی (یا برعکس) پیچیده‌تر است زیرا شامل ایجاد پیوند از اینترنت به شبکه تلفن معمولی (که از نظر فنی به عنوان PSTN یا شبکه تلفن سوئیچ شده عمومی نامیده می‌شود) است.).

این هر دو جنبه VoIP را که در بالا مورد بحث قرار دادیم پیچیده می کند. سیگنال‌دهی تماس پیچیده‌تر است،  Ip tv    زیرا تلفنی که با آن تماس می‌گیرید ممکن است روی PSTN یا جایی در اینترنت باشد – و ابتدا باید محل آن باشد. (یک راه حل برای این کار، اختصاص یک “کد منطقه” ویژه و غیرجغرافیایی به شماره های VoIP است تا بتوان آنها را فورا شناسایی کرد و به اینترنت هدایت کرد.) ارسال و دریافت تماس تلفنی نیز پیچیده تر است زیرا اگر از یک تلفن تماس می گیرید. تلفن VoIP به یک گوشی ثابت معمولی، هیچ چیزی در انتهای دریافت کننده برای تبدیل مجدد داده های دیجیتال به صدای آنالوگ وجود ندارد. بنابراین داده ها باید قبل از رسیدن به مقصد تبدیل شوند.
می توانند مستقیماً از طریق اینترنت (خط قرمز) در چیزی شبیه به تماس اسکایپ متصل شوند. اما اگر یک خط ثابت بخواهد با تلفن VoIP (خط سبز) ارتباط برقرار کند، باید از طریق یک دروازه (جعبه آبی) برود.

هنگامی که یک صدای گفتاری به اعداد تبدیل شد، شکستن آن به بسته‌ها و ارسال آن از طریق اینترنت به رایانه دیگری، که می‌توان آن را دوباره جمع‌آوری کرد و دقیقاً با فرآیند معکوس به صدای یک صدا تبدیل کر
خرید ای پی تی وی
 د، نسبتاً آسان است. مجدداً، رایانه های درگیر در ارسال و دریافت داده ها باید   ای پی تی وی  طبق پروتکل های مشابه (روش های توافق شده) کار کنند. پروتکل ارسال داده مورد استفاده در VoIP RTP (پروتکل بلادرنگ) نامیده می‌شود و همچنین پروتکلی است که رایانه‌ها برای دریافت رسانه‌های جریانی استفاده می‌کنند (ویدئوهایی که هنگام دانلود آن‌ها در زمان واقعی از طریق اینترنت تماشا می‌کنید).

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *