خدمات بهینه سازی سایت یاسئومی

خدمات سئو سایت یاسئومی

شخصی 24 ساله، یک فروشگاه لباس تابستانه دارد؛ یک اشتباه باعث می شود او ورشکست شود و آن هم قرار دادن فروشگاه در منطقه سردسیری است؛ به خصوص اینکه کل سال این منطقه زمستان است و هیچکس به دنبال لباس تابستانه نیست. دنیای اینترنت هم همین طور است؛ اگر با یک شرکت اشتباه برای انجام خدمات سئو سایت همکاری کنید،  مانند شخص 24 ساله شکست می خورید.

اگر نمی خواهید همانند شخص 24 ساله شکست بخورید، باید قبل از ثبت سایت در موتورهای جستجو، چندین جلسه مشاوره سئو با شرکت های معتبر برگزار تا آنها استراتژی سئو برای موفقیت کسب و کار شما بچینند.

دو تا از مهمترین عامل موفقیت در کسب و کارهای آنلاین، برگزاری مشاوره سئو قبل از آغاز کار و مشخص کردن یک استرتژی سئو موفق و مناسب کسب و کار شماست؛ سئو یاسئومی تصمیم دارد در این مطلب شما را راهنمایی کند که اگر در کسب و کار آنلاین، مشتری هدف به اشتباه جذب کنیم چه می شود و چگونه مشتری هدف برای کسب و کار خود جذب کنیم.

مشاوره سئو یاسئومی

شما در ابتدا باید دقیقا هدف کسب و کار خود را مشخص کنید؛ بیزینس شما فروشگاهی است یا خبری؟ بیزینس شما تنها مربوط به یک شهر خاص است تا امکان ارسال به تمام ایران وجود دارد؟ شرکت شما آموزشی است یا دانلودی؟ اگر آموزشی است به صورت آنلاین آموزش می‌دهد یا محتوای آموزشی را به درب منزل ارسال می کند؟

بعد از آغاز مشاوره سئو یاسئومی، ما تمام این نکات را بررسی می کنیم و نقاط ضعف و قوت سایت شما را بررسی می کنیم. اگر مشاوره سئو برگزار نشود، این احتمال وجود دارد شما کاربر هدف جذب نکنید؛ به فرض مثال شما خدماتی را می فروشید، اگر کاربری به دنبال آموزش رایگان باشد، به هیچ وجه از شما خرید نمی کند.

اولین نکته برای موفقیت یک کسب و کار، برگزاری مشاوره سئو است و ما در سایت یاسئومی قبل از هر کاری، یک جلسه خصوصی برگزار می کنیم.

مشاوره آنلاین

اگر نمی توانید شرکت ما حضور پیدا کنید، می توانید با برقراری تماس تلفنی، با مشاوران ما صحبت کنید و شرایط خود را توضیح دهید.

مهم نیست اهل کجا هستید؛ اهل هر کجا که باشید، هر نیازی که داشته باشید، ما چندین جلسه مشاوره برای شما برگزار می کنیم تا نیازهای شما را بدانیم و ما اطلاعات مهمی که لازم است در مورد آن ها به عنوان کارفرما بدانید، با شما در میان می گذاریم.

استراتژی سئو یاسئومی

انتخاب یک استراتژی سئو، از نان شب هم برای کسب و کارها لازم تر است؛ زیرا بدون برنامه دقیق هیچ کسی به موفقیت نمی رسد.

بعد از انجام مشاوره، تیم سئو یاسئومی یک استراتژی سئو تعیین می کند و بر اساس این استراتژی، فرایند بهینه سازی سایت و… انجام می شود.

تیم یاسئومی پس از پایان برگزاری مشاوره سئو، علاوه بر بررسی کامل سئوال و اهداف شما، سرعت سایت، کیورد ریسرچ، سئو فنی، سئو محتوایی، سئو داخلی و… سایت شما هم چک و بررسی می کند.

تولید محتوا یاسئومی

تولید محتوا یکی از مهمترین کارها برای موفقیت یک کسب و کار است؛ بگذارید با مثال بگوییم؛ اگر یک کودک به مدرسه نرود، سواد نوشتن و خواندن را به دست نیاورد، این شخص برای حضور در اجتماع و معرفی خودش به دیگران و یا خرید، واریز پول و… به مشکل می خورد.

در کسب و کار آنلاین هم اگر تولید محتوا نکنید، محتواهای بی کیفیت منتشر کنید و یا خودتان را به درستی معرفی نکنید، نمی توانید کاربران هدف را جذب کنید و محصولات خود را به فروش برسانید.

به همین دلیل تیم سئو یاسئومی برنامه ویژه و منظمی برای تولید محتوا دارد و همواره محتواها را اصولی و سئو شده تولید می کند.

چرا سئو سایت یاسئومی

سایت یاسئومی به تازگی راه اندازی شده، اما پشت این تازگی، بیش از پنج سال تجربه، آزمون و خطا، تست، پیدا کردن یک مسیر درست برای جذب کاربر هدف، تست و آزمون سئو تکنیکال، لینکسازی صحیح، پیدا کردن بهترین متد سئو برای رسیدن به صفحه اول موتورهای جستجو و… دارد.

شما به راحتی می توانید با ما یک جلسه مشاوره رایگان برگزاری کنید؛ تیم سئو یاسئومی پاسخگوی سئوالات شماست.

سئو یاسئومی چه خدماتی انجام می دهد؟

برای موفقیت کسب و کار آنلاین، علاوه بر لینکسازی، چندین فرایند دیگر باید انجام شود تا نتیجه دهد. این فرایند به شرح زیر است.

  • بهبود سرعت سایت
  • پیدا کردن کلمات کلیدی هدف
  • لینکسازی داخلی
  • تولید محتوا
  • لینکسازی خارجی
  • بررسی رقبا

تمامی این کارها باید انجام شود تا سئو سایت نتیجه دهد؛ تیم یاسئومی تمامی این کارها را در بهترین زمان، با قیمت منصفانه نسبت به رقبا و تضمین شده انجام می دهد.

نتیجه گیری

سه تا از شاخه های مسیر موفقیت یک کسب و کار آنلاین، برگزاری مشاوره اولیه و شنیدن اهداف کارفرما، استراتژی سئو و تولید محتوا است.

ما در این مقاله که توسط تیم سئو یاسئومی جمع آوری شده، در مورد این سه شاخه اولیه و مهم سئو برای درک بهتر کارفرمایان نوشتیم.

 

منبع: yaseomi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *