بهترین مقاصد برای تجربه تعطیلاتی بی نظیر کجاست؟

قطعا سفر کردن همیشه یکی از جذاب ترین بخش های زندگی هر کدام از شما می باشد که به وسیله آن این امکان برای شما مهیا شده است که از زندگی روزمره و شلوغی شهر کمی فاصله گرفته و تجربه دنیای جدیدی را به خود هدیه دهید، به همین منظور ما در ادامه این مطلب قصد داریم که تجربه سفری هیجان انگیز را با معرفی 3 مقصد رویایی به شما شریک شویم.

وقتی حرف از سفر کردن به میان می آید گاها انتخاب هایی در ذهنتان نقش می بندد بعضی راز شما عاشق سفر به جنگل های بکر و کوه های سربه فلک کشیده هستید و برخی دیگر به دنبال مقصدی لوکس و مدرن و بعضی دیگر هم علاقه مند به سواحل بکر، طبیعت زیبا و چشم نواز هستند. بعضی اوقات هم رفتن به مناطق تاریخی و دیدن آثار باستانی می تواند لذت خودش را داشته باشد، همه این ها بستگی به آن دارد که شما علاقه مند به چه مناطقی و مقاصدی هستید و دیدن چه چیزهایی شما را سر شوق می آورد، در زیر 3 مقصد پرطرفدار و شگفت انگیز خارجی را به شما عزیزان معرفی می کنیم، همراه ما باشید.

تور روسیه

روسیه به عنوان وسیع ترین کشور جهان طیف گسترده ‌ای از تجربیات را برای گردشگران رقم می ‌زند. از پیاده ‌روی تا کوهنوردی کوه های پوشیده از برف و یخچال گرفته تا سواحل قدیمی ترین دریاچه زمین، جذاب ترین جاذبه های طبیعی را برای هر گردشگری فراهم کرده است. همچنین علاوه بر این زیبایی های بکر و طبیعی، اماکن تاریخی و فرهنگی بسیاری در جای جای این کشور بزرگ و دیدنی وجود دارد که هرکدام جذابیت منحصر به فرد و خاص خودش را دارند. وجود این همه جاذبه باعث شده است تور روسیه همواره جزو تورهای پرتقاضا و همیشه شلوغ قرار بگیرد. روسیه یک مقصد گردشگری خاص و پرطرفدار در دنیا بوده که در اصل مقصدی برای افرادی است که به دیدن طبیعت وحشی، معماری ‌های باشکوه و البته جلوه‌ های بی نظیر فرهنگی و ادبی علاقه دارند.

همچنین اقلیم آب و هوایی این کشور و یخبندان ‌های طولانی باعث شده مدت زمان مناسب برای برگزاری تور کمتر و به طبع آن، هزینه‌ ها کمی بیش‌ تر باشد. قیمت تور روسیه به مسائل مختلفی بستگی دارد، برای مثال در هنگام برگزاری جشن‌ ها و فستیوال ‌های بزرگ این کشور مثل شب های سفید، فصول خوش آب و هوا، تعطیلات و امثال این ‌ها، قیمت تور روسیه بالاتر می رود.

در خصوص ویزای توریستی روسیه هم باید بدانید که این تورها هم در قالب تورهای گروهی و هم به صورت انفرادی قابل اخذ هستند. برای درخواست ویزای روسیه برای تور روسیه به مدارکی همچون: بلیط قطعی رفت و برگشت هواپیما، واچر قطعی هتل، 2 قطعه عکس 3×4، پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار و فرم درخواست ویزای روسیه نیاز خواهید داشت و اینکه جواب درخواست ویزای توریستی روسیه حدودا 7 روز کاری پس از ارائه درخواست برای شما صادر خواهد شد و این ویزا، تا 30 روز پس از صدور اعتبار دارد.

موضوع بعدی که باید در نظر داشته باشید این است که قیمت تور روسیه به 3 پارامتر هتل محل اقامت، بلیط رفت و برگشت هواپیما و ویزا بستگی دارد. مبلغ ویزای روسیه ثابت است و شما برای درخواست ویزا روسیه باید 120 دلار برای تورهای گروهی و 130 دلار برای تورهای انفرادی پرداخت کنید. لازم به ذکر است که هزینه هتل ‌های روسیه نیز به دلار پرداخت میشود و نکته مهمی که در انتخاب هتل باید به آن دقت داشته باشید، این است که هرچه هتل به مرکز شهر نزدیک باشد، باید هزینه بیشتری برای اقامت بپردازید و هرچه هتل شما از مرکز شهر دور و یا حتی در حومه شهر باشد، هزینه کمتری برای اقامت می ‌پردازید. در نهایت ایرلاین ‌های نوردویند، ایرفلوت و ماهان از تهران به سمت روسیه در طول هفته پرواز دارند که تمامی این پروازها مستقیم انجام می گیرد.

تور هند

هند سرزمینی پر جنب و جوش با تضادهایی حیرت انگیز و زیباست که همزمان سنتی ترین محیط را در کنار مدرنترین شهرها و مناطق در خود جای داده است. با این تفسیر جالب احتمالا تور هند نیز باید از تنوع بسیار زیادی داشته باشند تا بتوانند پاسخگوی نیاز متفاوت و گوناگون شما علاقه مندان در هر سبک و سلیقه ای باشند. کشور هفتاد و دو ملت میراثی غنی از تاریخ و فرهنگ های جذاب را در خود جای داده که نشان از زندگی اقوام مختلف با مذاهب گوناگون طی قرن های گذشته در کنار هم است. شما گردشگران عزیز در هند می توانید به بازدید زیارتگاه ها و اماکن مقدس مختلف بروید تا با تنوع فرهنگی دومین کشور پر جمعیت جهان بیشتر آشنا شوید. از جمله جاذبه های معروف و پرطرفدار هند می توان به: تاج محل، معبد ویروپاکشا، پارک ملی کانها، معبد طلایی، غارهای آجانتا، واراناسی و سواحل زیبای گوا و… اشاره کرد.

توجه داشته باشید که تور هند معمولا به صورت گروهی برگزار می ‌شود و برای سفر به هند حتما باید ویزا توریستی بگیرید. در مدت زمان 7 روز کاری به درخواست ویزای هند جواب داده می‌ شود و این ویزا برای 30 روز اعتبار دارد. بهترین زمان سفر به هند پاییز و زمستان است و نیز در طول سال تور هند تفاوت قیمتی چندانی ندارد. پیشنهاد نامی گشت این است که در هتل‌ های 3 ستاره هند اقامت نداشته باشید! معمولا هتل ‌های هند دارای کیفیت خوبی نیستند و اینکه پیشنهاد ما این است که برای اقامت در هند فقط هتل ‌های 5 ستاره را انتخاب کنید.

نکته مهمی که در انتخاب هتل باید به آن توجه داشته باشید این است که هرچه هتل شما به مرکز شهر نزدیک ‌تر باشد، هزینه بیشتری برای اقامت باید بپردازید و هرچه هتل شما از مرکز شهر دور باشد و یا در حومه شهر باشد، هزینه کمتری برای اقامت خواهید پرداخت. ضمنا در نیمه دوم سال آب و هوای هند در معتدل ترین حالت خود قرار دارد. در این بازه زمانی مسافران زیادی راهی هندوستان می شوند.

اگر هم با گرمای هوا مشکلی ندارید، بهتر است در بهار و تابستان به هند سفر کنید. در این بازه زمانی تعداد گردشگران هند به کمترین حالت خود می ‌رسد اما باید توجه داشته باشید که هیچ تفاوتی در هزینه‌ های اقامت نخواهد داشت! در ادامه نرخ ارزان بلیط هواپیما برای هندوستان از ایران یا پرواز مستقیم تهران دهلی بستگی به موارد مختلفی و اساسی دارد، بدین صورت که نرخ بلیط هواپیما به این کشور در اصل به تاریخ سفر، شهر مورد نظر، نوع ایرلاین و کلاس پروازی که انتخاب می کنید کاملا متفاوت ارائه می شود که ما پیشنهاد می کنیم برای مشاهده قیمت های دقیق وارد قسمت خرید اینترنتی بلیط در صفحه اصلی سایت نامی گشت شوید و با وارد کردن اطلاعات مربوطه نرخ قیمت های این مقصد برای شما کاملا قابل مشاهده است؛ چرا که قیمت تور هند از اصفهان به هند، شیراز به هند، مشهد به هند و تهران به هند کاملا متفاوت ارائه می شود.

تور سریلانکا

سریلانکا کشوری زیبا در میان اقیانوس هند است که زیبایی هایش بی نظیر و طبیعتش شما را مبهوت و شیفته خود می کند و اینکه یکی از زیباترین مناطق آسیا را در خود جای داده و نیز این جزیره‌ بی مانند با داشتن سواحل زیبا و دشت‌ های سرسبز و همچنین جاذبه ‌های گردشگری و توریستی تاریخی به جرات می تواند یک انتخاب هیجان انگیز برای یک سفر جذاب و خاطره انگیز برای هر مسافری در شروع سال جدید باشد و همچنین سریلانکا نیز همانند دیگر کشورهای استوایی از هوایی مرطوب و شرجی برخوردار است و شما شاهد  تغییرات دمایی چشمگیری در فصول مختلف نیستید و البته در مناطق مختلف با ارتفاع ‌های مختلف ممکن است دمای آن با نقطه دیگری از این کشور متفاوت باشد اما دمای این کشور در اکثر فصول به طور میانگین بین 28 تا 32 درجه سانتی گراد متغییر است.

بنابراین اگر قصد سفر به این جزیره را دارید پیشنهاد ما به شما همراه داشتن لباس ‌های نخی و خنک است و در ادامه سرزمین سریلانکا با فرهنگ غنی که به ” اشک هندوستان ” هم مشهور است با داشتن طبیعت بکر و حیات وحش هیجان انگیزش هر بازدید کننده ای را شیفته خود میکند و نیز سواحل طلایی هر ساله میزبان هزاران گردشگر از کل جهان می باشد و در کنار اینها وجود مزارع چای، سرزمین فیل ها، باغ ها، داروهای گیاهی و معابد بودایی و… بعنوان جاذبه های معروف سریلانکا و همچنین تفریحات آبی و مراکز خرید متنوع  با کلی صنایع دستی سنتی تنها بخشی از سفر به یاد ماندنی در تور سریلانکا میباشد.

در ادامه تور سریلانکا در تمامی فصل‌ های سال طرفداران مخصوص به خود را دارد و اینکه نمی توان یک زمان خاص رابعنوان فصل پرگردشگر این سرزمین زیبا نام ببریم ؛ اما همانطور که در بالا هم اشاره کرده بودیم، دمای هوا در تمامی فصول سال در کشور سریلانکا تقریبا ثابت و بدون تغییر است، بنابراین در تمامی زمان ‌ها شما می ‌توانید به این جزیره چشمنواز سفر کرد، اما اگر به دنبال خنک ‌ترین و علی ترین زمان هستید از اواسط دی ماه تا اواسط فروردین ماه بهترین زمان برای سفر به این کشور نامبرده می شود که اینجا از هوای نسبتا مطبوعی برخوردار خواهد شد، همچنین در این تاریخ دریا به نسبت آرام ‌تر بوده و فستیوال ‌های هیجان انگیزی هم در این مدت در کشور سریلانکا برگزار میگردد که در این مقصد می ‌توانید از آن‌ ها نهایت استفاده را ببرید.

نتیجه گیری

همچنین در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای روسیه، هند و سریلانکا برای گذراندن تعطیلات از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوعی در این مسیرها است، کیفیت و آرامش در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای لوکس و ارزان قیمت روسیه، هند و سریلانکا در تعطیلات تابستانی 1401 هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به وب سایت رسمی نامی گشت به آدرس namigasht.com، با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای داخلی و خارجی فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر این مجموعه مسافرتی بهره مند شوید و سفری لذت بخش و متفاوتی را تجربه کنید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *